Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 17.02.2013, 11:05
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.078
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fordsutii Näytä viesti
eli keskitasaus pyörästö sallii nopeuseron renkaissa, ja explorerissa sitä ei oo ni ei silloin raavi neljällä jatkuvasti?
Neljällä raapimiseen se ei vaikuta, siihen tarvitaan akseleihin tasauspyörästön lukot.

Avoimella keskitasauspyörästöllä oleva nelivetoauto voi jäädä periaatteessa jumiin ja sutia vain yhdellä pyörällä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Gen 1 pajeroon gen 2 etutukivarret henriseppa Tekniikka & Jutustelu 0 27.07.2011 17:47
Ford Explorer 1995 Timppis Tekniikka & Jutustelu 0 26.11.2007 13:39
M: Ford Explorer JakeHammer O/M/V Ajoneuvot 3 13.08.2007 14:30
explorer ttuillee leivos Helpdesk 14 03.09.2003 11:32
Lumigent Log Explorer Lars Software 0 18.04.2002 04:56


Sivu luotu: 07:30 (GMT +2).