Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 17.02.2013, 10:58
fordsutii fordsutii ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 07.02.13
Sijainti: imatra
Viestit: 18
Perusasetus

Part-time

These are vehicles that have no center differential. Since there is no center differential to allow for speed differences between the front and rear wheels when turning, a small amount of tire slippage must occur during turns. When used on slick surfaces, this is not a problem, but when turning on dry pavement, the tires grip, then are forced to slip, then grip again, and so on, until the turn is completed. This causes the vehicle to exhibit a 'hopping' sensation. Using part-time 4WD systems on dry pavement is not recommended, as damage to the drive-line eventually occurs.


eli keskitasaus pyörästö sallii nopeuseron renkaissa, ja explorerissa sitä ei oo ni ei silloin raavi neljällä jatkuvasti?


Ite ymmärrän tuon tekstin niin päin että kaikki renkaat pyörii samalla voimalla ja nopeudella...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Gen 1 pajeroon gen 2 etutukivarret henriseppa Tekniikka & Jutustelu 0 27.07.2011 17:47
Ford Explorer 1995 Timppis Tekniikka & Jutustelu 0 26.11.2007 13:39
M: Ford Explorer JakeHammer O/M/V Ajoneuvot 3 13.08.2007 14:30
explorer ttuillee leivos Helpdesk 14 03.09.2003 11:32
Lumigent Log Explorer Lars Software 0 18.04.2002 04:56


Sivu luotu: 15:16 (GMT +2).