![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
-Pauli- |
|
#2
|
||||
|
||||
|
selevä peli, lähen purkamaan poies.
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#3
|
||||
|
||||
|
hyvin purkaantu. laakeri on sen verran kans ehtoon puolella että menee vaihtoon. melko tiukassa tuo laakeri, lähtee vissiin antamalla lämpöö...
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ei se krymppi taida irrota oikein muuten kuin prässissä, joten itse olen aina rälläköinyt siihen uran melkein vetariin saakka, ja lyönyt jollain taltalla sen sitten lopuksi kokonaan poikki. Uusi krymppi tulee laakerisarjan mukana.
__________________
-Pauli- |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Näinkin tyhmä kysymys kun:
Mitkä murrokset kannattaa laittaa kymppiin? Onko mitään väliä?
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
jaa nii meinaat palexi sitä holkkii mikä puristaa sen laakerin paikalleen siihe vetotikun tyveen?
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jep, just se. Laakeri itessään ei ole kovin tiukassa.
__________________
-Pauli- |
|
#8
|
||||
|
||||
|
413:sta vetarit ja murrokset jos haluat kestävyyttä. TML murrokset kestää jo jotakin. Ja jenkeistä saa trail gearin cromo tikkua ja murrosta, jotka taitaa olla parhaat. Tarvikemurroksista mulla ei itellä ole kokemusta...
__________________
-Pauli- |
|
#9
|
||||
|
||||
|
selevä peli, lähen tästä kohta takasi verstaaseen. laakeri oli sen vertikka horo että ulkokooli meni päreiks parilla vasaran iskulla. seuraavaks laikkakone tulille...
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onkohan mulla kolme vetoakselia mennyt pilalle kun murroksen hajotessa kruunu on särkynyt ja sorvannut boorin vetarin päästä paskaksi. Tml nivelet paikallaan, oon tässä odotellu miten ne särkyy, kun särkyy(no okei, yks on menny rikki mut siitä oli jossain tuntemattomassa tilanteessa hajonnu vaan häkki ja kuulat tuli pihalle myöhemmin). Toki tuo vetareiden helliminen johtuu siitä että mullon samurain akselit ja niiden originaalivetotikkuja ei kasva puissa. Tml vetareitakin oli 2 mutta ne oli heikompia ku nivelet ja katkesitvat perän sisään...
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |