Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.02.2013, 10:10
Visa Visa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.05.08
Sijainti: Nivala
Viestit: 144
Perusasetus

Kallistuksenvakaajahan se on ja katsastussetä haluaa sen takaisin paikoilleen jos huomaa että se on poistettu niinkuin aika monesta on

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.02.2013, 11:01
ärjyy70 ärjyy70 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.10.11
Sijainti: Kilpisjärvi
Viestit: 398
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Visa Näytä viesti
Kallistuksenvakaajahan se on ja katsastussetä haluaa sen takaisin paikoilleen jos huomaa että se on poistettu niinkuin aika monesta on
Okei no minun autoista jo tullessaan on noi härpäkkeet ollu aina poissa jo edellisen omistajan toimesta sen takia uus juttu tämä "kallistuksenvakain"

Täytyy miettiä joku sokka tai muu viritys niin saa pois ja takaisin paikoilleen katsastuksen tullen...

onko joku jimmystä tuon ottanu pois vaikuttaako paljonkin näin niinku maasturoimis vauhdissa??
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 08.02.2013, 11:29
Visa Visa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.05.08
Sijainti: Nivala
Viestit: 144
Perusasetus

No eihän siinä kovin montaa mutteria oo irrotettavana vaikkei mitään sokkavirityksiä tekiskään,pulttaa vaan sitte kiinni jos vaaditaan.
Voihan sitä vaikka kokeilla ensin vakaaja paikoillaan ja sitte irti tunkkailla auton keulaa niin näkee miten se vaikuttaa, kyllähän se auton liikkeitä rajoittaa, siitä nimikin...

Ei muuta ku kokeilemaan, eipä se silti ihmeitä tee, pikkusen liikettä lisää alustaan vaikka sen pois nappaakin mutta onpa nuo tullu ite raavittua varaston nurkkiin eikä oo ikinä tarttenu katsastukseen laitella takaisin.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.02.2013, 17:32
JouX JouX ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kontiolahti, Finland.
Viestit: 51
Perusasetus

Osaisko joku kertoa jelppiä mistä saisi hommattua sj410 etuakseliin lukon? Kytkettävän tai palalukon. Googlailla yrittänyt mutten ole löytänyt kuin 413 ja samurain akseleihin käypäsiä. Olisko noista mahdollista muokata sopivaa 410 etumurikkaan?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.02.2013, 18:32
Kekkeruusi:n Avatar
Kekkeruusi Kekkeruusi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.03.12
Sijainti: Nokia
Viestit: 1.396
Perusasetus

Vähän taitaa olla huono haaveilla muita lukkoja kympin alle kun lockright.
413 akselit jos olis niin sitten saa jo arbit tilailtua.

Vai oonko väärässä ?



Olisko kellään heittää kuvia miten ootte asentanut vinssin 410 keulille?
__________________
-MMC-
Suzuki Jimny -02
Suzuki sj 413
Ex Toyota Lj -89
Ex Suzuki sj 413i
Ex Suzuki sj 410

Viimeksi muokannut Kekkeruusi : 10.02.2013 19:59
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 10.02.2013, 20:47
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Vähän taitaa olla huono haaveilla muita lukkoja kympin alle kun lockright.
413 akselit jos olis niin sitten saa jo arbit tilailtua.
Oikeassa olet, eli ARB on vain haaveena pikkulohkoon. Noita palalukkoja on saatavilla eteenkin, niiden ominaisuuksista etuperässä on kirjoiteltu palstalla paljon.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 10.02.2013, 23:02
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Vähän taitaa olla huono haaveilla muita lukkoja kympin alle kun lockright.
413 akselit jos olis niin sitten saa jo arbit tilailtua.

Vai oonko väärässä ?



Olisko kellään heittää kuvia miten ootte asentanut vinssin 410 keulille?

käy kurkkaa suzuki rakentelua maasturi projektit topicissa,siellä jtn kuvia vinssin asennuksesta, suzukiin helppo laittaa siihen rungon päähän,ja jos haluaa hyvän ni laittaa sen pedin ihan syyläriin kiinni siihen maskin taakse.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.02.2013, 05:05
JouX JouX ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.09.07
Sijainti: Kontiolahti, Finland.
Viestit: 51
Perusasetus

kyselen vielä viisaammilta tulkkasinko oikein oikein. nämä lock rightit ilmeisesti istuvat 410:n etuperään, 1520LR tulee vain ilman poskirattaita?

http://www.4wheelparts.com/Drivetrai..._pn=PTX1520-LR

http://shop.cruiserparts.net/index.p...ducts_id=12998
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 12 (0 jäsentä and 12 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 09:57 (GMT +2).