Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2013, 21:52
tth tth ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.10.06
Sijainti: Ilomantsi, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Kyllä voi. Jos alkavat vittuilemaan, niin vittuile takas ja vaihda konttoria!
Tuo asia kannattaa käydä kysymässä eri konttoreilta ihan mielenkiinnon vuoksi, samoin kuin suhtautuminen auravarustukseen, eli saako muutoskatsastaa hyödyntäen korkeampia akselipainoja ilman 60 km/nopeusrajoitusta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.02.2013, 22:38
MikkoS:n Avatar
MikkoS MikkoS ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 21.07.06
Sijainti: pirkkala, Finland.
Viestit: 810
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tth Näytä viesti
Tuo asia kannattaa käydä kysymässä eri konttoreilta ihan mielenkiinnon vuoksi, samoin kuin suhtautuminen auravarustukseen, eli saako muutoskatsastaa hyödyntäen korkeampia akselipainoja ilman 60 km/nopeusrajoitusta.
Ei ne mulla ainakaan kauheesti tykänny kun intin että eikös niitä vois periaatteessa käyttää. Ei mennyt mun tapauksessa läpi. Purkuri vaan pois niin saa muutaman kilon, pienet renkaat, akku taakse ja kaikki muukin pois mikä irtoo. Mulla meni jo ihan tarpeeksi tiukille manuaalilaatikolla et alan tomaattia vasta sit laittaan kun joku muu on sen ensin tehnyt osat löytyy jo..
__________________
Suzuki sj 413 lwb short
Toyota Hilux -88 -ex-
Suzuki sj 413 lwb 1.6 td -ex-
-MMC-
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.02.2013, 18:42
tth tth ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.10.06
Sijainti: Ilomantsi, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MikkoS Näytä viesti
Ei ne mulla ainakaan kauheesti tykänny kun intin että eikös niitä vois periaatteessa käyttää. Ei mennyt mun tapauksessa läpi. Purkuri vaan pois niin saa muutaman kilon, pienet renkaat, akku taakse ja kaikki muukin pois mikä irtoo. Mulla meni jo ihan tarpeeksi tiukille manuaalilaatikolla et alan tomaattia vasta sit laittaan kun joku muu on sen ensin tehnyt osat löytyy jo..
Kyllähän siinä etuakselipainon haastetta riittää, Volvon laatikon kanssa tulee automaattisesti painon siirtoa taakse kun jakolaatikko pitää siirtää n. 30 senttiä taaksepäin. Pitää vissiin kehitellä jotkut nostoproput etuvanteisiin että saa kattonosturin avulla punnita akselipainon ennen ja jälkeen tekniikan vaihdon....Tai ainakin nostaa uusi tekniikka huulille ja mittailla sitten mitä vaaka näyttää, siis ennen kuin alkaa kartaaneja pilkkomaan.....jos vielä joutuukin muutoskatsastamaan Suskan omalla laatikolla...
No nää on nyt pähkäilyä asennus inspiraatiota odotellessa, mutta onhan se hyvin pähkäilty puoliksi tehty.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 06:27 (GMT +2).