Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 26.11.2012, 16:09
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 937
Perusasetus

A-tuen puslat ei saa olla löysät, akseli liikkuu "vapaasti" a-tuen ja akselin välissä olevan pallonivelen varassa, a-tuen etupää nivelöity runkoon sallien ainoastaa ylös-alas liikkeen.
A-tuen kanssa ei käytetä jakareita, korkeintaan perimmäinen reikäpää katkaistuna (laiton).
Jos laitat jakarit, siis kahdella pultilla akseliin/puoli, älä laita a-tukea vaan panhardi.
Tää systeemi siis lantikasta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu hj:seen kierrejouset ja jakarit pete84 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.09.2012 21:08
Ostettu välijäähy CT26 turbolle ja kierrejouset 2kpl Rojota O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.11.2008 23:33
Myydään Defe 90" Kierrejouset ja etu iskarit rm67 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 13.10.2008 07:09
hj lisä kierrejouset Tekniikka & Jutustelu 6 24.12.2005 21:40
hj lisä kierrejouset Tekniikka & Jutustelu 6 23.12.2005 18:03


Sivu luotu: 04:03 (GMT +2).