Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.11.2012, 16:46
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Laita vaan kuva, mitat ja hinta niin menee paremmin kaupaksi vaikkei mulle sopiskaan.
Jos ei sulle sovi ni mä voisin hyödyntää kyseisen osan.

__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.11.2012, 17:06
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Jos ei sulle sovi ni mä voisin hyödyntää kyseisen osan.
Osta vaan ohi jos tarvit, mulla homma on vielä suunnitteluvaiheessa
Kerro silti mitä olet tekemässä ja voi ne tuen kuvat tähänkin laittaa.

Laittakaas nyt mulle kuvia miten ne A-tuet ja jakarit ja nelilinkit on alumperin.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.

Viimeksi muokannut helmapelti : 26.11.2012 17:09
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.11.2012, 07:58
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Osta vaan ohi jos tarvit, mulla homma on vielä suunnitteluvaiheessa
Kerro silti mitä olet tekemässä ja voi ne tuen kuvat tähänkin laittaa.
Suunnitteluvaihe mullakin menossa, Dodgeen ilmajousitus taakse. Nelilinkkiä meinasin alunperin, mutta alas pitkittäiset ja ylös kolmio olisi helpompi toteuttaa. Pitkittäiset varret mulla jo on, Volvossa oleva kolmio ei käy sen pallonivelen takia, Scaniassa olisi parempi versio kumipuslien kanssa. Mersun kolmiota en ole vielä tukinu.

Mutta ei tosta rojektista enempää tässä topikissa.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.11.2012, 08:57
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Suunnitteluvaihe mullakin menossa, Dodgeen ilmajousitus taakse. Nelilinkkiä meinasin alunperin, mutta alas pitkittäiset ja ylös kolmio olisi helpompi toteuttaa. Pitkittäiset varret mulla jo on, Volvossa oleva kolmio ei käy sen pallonivelen takia, Scaniassa olisi parempi versio kumipuslien kanssa. Mersun kolmiota en ole vielä tukinu.

Mutta ei tosta rojektista enempää tässä topikissa.
Älä ny kun kiinnostaa Sulla on siis yksireikäiset alatukivarret ja ylös A-tuki?
Sellainen ilmeisesti munkin kannattaisi tehdä, nyt päätin kiltisti elvyttää takajousia ja tehdä traction barin.
Noita voi suunnitella rauhassa ja toteuttaa sitten kun osat on löytynyt.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.11.2012, 12:33
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Älä ny kun kiinnostaa Sulla on siis yksireikäiset alatukivarret ja ylös A-tuki?
Sellainen ilmeisesti munkin kannattaisi tehdä, nyt päätin kiltisti elvyttää takajousia ja tehdä traction barin.
Noita voi suunnitella rauhassa ja toteuttaa sitten kun osat on löytynyt.
Scanian reaktiotangot löytyy x4, ne ei vaan sellasenaan ole parhaat offikäyttöön. Siinä ei ole reiällistä puslaa, vaan tappi menee puslan läpi ja tuo tappi kiinnitetään kahdella pultilla akseliin/runkoon (profiilista löytyy kuva). Siihen tarvii tehdä joku patenttiratkaisu että joustaa paremmin. Tokihan se on tollasenaan helpompi asentaa kun korvakkeet voi olla melko yksikertaiset. Periaatteessa noista voisi tehdä useamman erilaisen ratkaisun; nelilinkki panhardilla, nelilinkki missä varret ovat V-muodossa (joko toinen pari tai molemmat), sekä kolmilinkki panhardilla.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu hj:seen kierrejouset ja jakarit pete84 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 23.09.2012 21:08
Ostettu välijäähy CT26 turbolle ja kierrejouset 2kpl Rojota O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 17.11.2008 23:33
Myydään Defe 90" Kierrejouset ja etu iskarit rm67 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 11 13.10.2008 07:09
hj lisä kierrejouset Tekniikka & Jutustelu 6 24.12.2005 21:40
hj lisä kierrejouset Tekniikka & Jutustelu 6 23.12.2005 18:03


Sivu luotu: 08:49 (GMT +2).