Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 24.11.2012, 09:27
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Lamda-anturi pakoputkeen ja sen avulla tyhjäkäyntiseos ja pääsuuttimien valinta kohdalleen, Kaasuttajan valmistajan ohjeen mukaan kohon säätö, Tarpeeksi suuri kiihdytyspumpun suutin...Eikai siinä mitään sen ihmeellisempää voi olla, Tietysti kaasuläppä pitää säätää niin että tyhjäkäyntipiiri on käytössä eikä tyhjäkäyntiä hoideta liian suurella läpän raotuksella

Ryypyn toiminta tietysti tarkastaa, automaattiset ryypyt on perseestä ja ne jumittaa...Sen voi korjata vaihtamalla se vaijeritoimiseen
__________________
KEHRUU-RACING

Viimeksi muokannut Punanenä : 24.11.2012 09:32
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
th400 säätöä peedro Tekniikka & Jutustelu 8 16.04.2012 14:14
kaasuttimen paineentasaus juice Tekniikka & Jutustelu 1 01.06.2008 13:03
SJ410, kaasuttimen korjaus sarja/korvaus kaasutin? Lehis Tekniikka & Jutustelu 3 12.11.2007 21:43
Syötön säätöä puuhapate Tekniikka & Jutustelu 11 11.04.2007 16:18
Syötön säätöä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 15 18.10.2006 21:17


Sivu luotu: 03:57 (GMT +2).