Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Temuu
Taidan ratkaista virtalukko ongelman niin että poistan virtalukon kokonaan, kytken virrat jatkuvasti päälle, koska keskikonsolissa on päävirta.. Ja napista sitten starttaus.. Tähän kytkentään tarvin jelppiä mutta siitä sitten myöhemmällä
|
Jos sammutat päävirtakytkimestä, niin latureita kannattaa olla paljon varalla...
edes nuo Magnetoinnin ensin katkaisevat päävirtakytkimet eivät anna 100% suojaa....
Mutta tosiaan tuo vanhan ekkerin lukko on yleensä niin horo, että toimii jollakin toisella avaimella?
Ja jokainen, joka harrastaa näitä projekteja, saa murrettua tuon lukon normaaleilla harrastetallin työkaluilla.....
pura lukko näkösälle, niin eiköhan se siitä ala valkenemaan.... ekkerin lukosta ei kokemusta, mutta en hetkeäkään epäile, ettei sitä pura/riko pois varttitunnissa sopivilla työkaluilla... ja tod. näk. jää vielä meisselillä stratattavaksi

Mutta muista, että jos rattilukon lukituskieli jää paikalleen, niin se ei saa päästä missään tilanteessa lukitusasentoon ajossa