![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Entäs jos laittas isommat pultit? 6kpl 10mm 12.9 pultteja ei pitäs heti luovuttaa...
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
einyt nii paljoo tuo vehe revi!
|
||||
|
||||
|
tähän ei olis kuin pari viikkoa...
Minä+? Piipari+neksu oxide, omalla? vai mun kyytiin? Mielellään sais olla 3-4 autoa ainakin lähössä.. Tulisko tuomari? Onko muut hommannu vapaata? Patrollissa ihmetelty valoja mystisesti hävinnyttä 12v latausta... (ei muuten kuitenkaan löytynyt?) ei siis herää laturi aina, vaikka antaa herätettä. missä vika? |
|
|
||||
|
||||
|
no minä varmaa lähen sulle appariks pitäs taka akselo löytää jostain ja saaja leima tuohon!
|
||||
|
||||
|
Varmaan tuloo hieno reissu, ei vaan tuommosia lomia onnistu tuohon taikomaan
|
||||
|
||||
|
Ämpärivalot keulalla24V , taakke työvalot12V, jos huomenna koittas kopistella johot loppuun.
UUs laturi ostettu ja asennettu 12V järjestelmään (vain 45A, sillä on pärjättävä) Se ilma eber koekäytetty, (telttaan diisel kaminaksi. aika äänekäs? ) renkaiksi tulee 33 12,5 15 mutikkaat. TO DO: vielä jos sais siirrettyä etupenkit taaksepäin orkkis paikaltaan?, takapenkit pois reissun ajaksi. Teltan koekasaus. Telttaan keppejä. Öljyn vaihto koneeseen, ja laatikoiden ja perien tarkastukset. sisälle kabiiniin pitäs saaja ainakin yks valo vielä. Jokunen yhteistyökumppani pitäs hommata, (EA:t, poltto/ voiteluaineita? ajosiltaa, tarvitaanko lumiketjuja?) Viimeksi muokannut Jari : 20.10.2012 23:27 |