![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Itse pääsisin varmasti, mutta sama olisi tulla kävellen, kun tuolla patrollilla. Ei ole nimittäin ihan noihin pitkiin siirtymiin tarkoitettu.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
No mikäs patukasta niin huonon tekkee ettei tietä pitkin voi ajella?
__________________
"kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan.." |
|
#3
|
||||
|
||||
|
iskari kiero, takana ei iskareita, kemppiperä, väljät ohjaus osat, etuakseli vino,ohjaus iskari paskana, hirvee woblaus ja jotai muuta pientä oli muistaakseni..
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
no onhan tuota sullakin sitten!
__________________
"kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu kuin turha työ menisi hukkaan.." |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Elekkeehän nyt kehatko. Eilen tuossa tuli otettuu pienokainen jo talliin ja vähän suunniteltuu että mitä sitä ennen pitkää safaria pitäs tehä. Jos kevyesti alottas muuttamalla joka nurkkaan iskareiden kiinnitykset ja hommaamalla sinne jotkut järeemmät tikut. Pohjaanlyöntikumit joka nurkkaan, ristinivelen vaihtoo, penkin kulman muuttaminen, pohjapanssarin kiinnitys, puslien vaihto takatuentaan...ja kaikkee pientä, mutta ei pakollista.
Eli pistähän vaan patrooli ajokuntoon ni pääset matkaan. Mie jo mielessäni mietin, että minkälainen säiliö sitä polttoainetta pitää olla matkassa kun volvolla lähtee. Jos arvioidaan, että tuosta äänisen pohjoispuolelta ei paljoo huoltoasemia oo arkangeliin asti, kun mennään pienempiä teitä, ni sitä saa jo jokunen litra olla tankinkin lisäks matkassa.
Viimeksi muokannut piipari : 05.10.2012 04:27 |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Me kurvattiin Arkhangeliin Äänisen alta, Vytegra - Kargopol - Mirny ja sit M8 ylös.
Reittiviiva on Defessä, kaivan sen sieltä esiin ens viikolla. Polttoaineasemia oli hieman harvakseen, mutta kyllä niitä oli, ei kannata mitään jerry-patteristoa varata matkaan, jos olis semmonen 600km toimintasäde ja tankkaa aina kun mahdollista, sanoisin et OK. Toki jos alkaa kovasti mettässä touhuumaan, on juttu vähän toinen. Venäjällä systeemit toisenlaiset, yleensä mitä syvemmällä asema on, sitä halvempaa, tosin kun meillä. Mutta ei siinä hinnassa niin suurta eroa ole. Arkhangel oli ihan kiva nähdä, mutta mutta, oli se semmosta siirtymä ajelua et ei nyt mikään helmi reissu, kohokohta oli Solovetskin saari jonne mentiin Vienan Kemistä. Mun mielest liian pitkät etäisyydet ja homma menee aikalailla ajeluks. Jos auto on enempi offaamiseen rakennettu, woblaa, tiheetä välitystä jne, voi matkanteko olla ajoittain jopa tuskallista. Tuli meinaan varsinkin Seve - Onega välillä mieleen et eiks tää ikinä lopu.... Ja kun muilla matkalaisilla oli AC, saatiin aja keulalla ja muut tuli sankan pölyn keskellä.
__________________
Juha |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|