![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuossa tutkailin takapyörän napaa ja totesin näkemäni jälkeen että perkele.. sieltä oli taas kaksi pikku pulttia poikki ja yks ohjuritappi lähteny karkuun DD HUHHUH!!
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Vai oliko nää näitä originaaleja äärimmäisen väsyneitä tappeja vielä?
|
|
|
||||
|
||||
|
ei no tuossahan on toi uus käytetty napa jossa oli sitte orkkis pultit ja tapit! Nii ilmeisesti pitää jostain uus vetari bongailla ja kattoo että onko se aksula miten mutkilla!
|
||||
|
||||
|
Entäs jos laittas isommat pultit?
6kpl 10mm 12.9 pultteja ei pitäs heti luovuttaa... |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
einyt nii paljoo tuo vehe revi!
|
||||
|
||||
|
tähän ei olis kuin pari viikkoa...
Minä+? Piipari+neksu oxide, omalla? vai mun kyytiin? Mielellään sais olla 3-4 autoa ainakin lähössä.. Tulisko tuomari? Onko muut hommannu vapaata? Patrollissa ihmetelty valoja mystisesti hävinnyttä 12v latausta... (ei muuten kuitenkaan löytynyt?) ei siis herää laturi aina, vaikka antaa herätettä. missä vika? |
|
|
||||
|
||||
|
no minä varmaa lähen sulle appariks pitäs taka akselo löytää jostain ja saaja leima tuohon!