![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Edit: Eiku kyse olikin patukasta. No, kyllä koriin saa muutoksia tehdä silti eli pelkästään tuolla perusteella ei katsastus jää tekemättä.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
pohjanmaan häiyyltä loppuu kans kisat
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
on siitä runkokin lyhennetty...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ei sekään mitään haittaa. Jos akseliväliä on muutettu niin se voi olla ongelma - ellei se vastaa mallisarjasta löytyvää akseliväliä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se pala on otettu ihan sieltä akseleitten välistä pois...
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kun näistä säännöistä puhutaan, niin miksei maastokuorkkeja sallita?
Lueskelin tuota sääntöjä ( Säännöt alkaen sivulta 7), niin kisa tarkoitettu max 3500kg kokonaispainon autoille. Varmaan useemmalla jenkkirohjon omistajalla vois olla mielenkiintoa lähteä ajaan kisoihin. Jo pelkästään oman huvin vuoksi. Tuli joskus itellä mietittyä että lähtis koittaan kuinka pärjää Isojen Poikien matkassa mutta monet tapahtumat ja kisat tökkää just tuohon painoon. Vaikka joutuiskin heti isoon luokkaan renkaiden ja korotusten suhteen niin tuntuu tuo paino aika pieneltä siis mun puolelta (totta kai kun on oma lehmä ojassa) |
#7
|
||||
|
||||
![]()
se 3500kg on varmaan just sen takia, ettei sinne kisoihin tuli mitään tonnikeijjukaisia jenkkilotjia jumimaan niihin suopoteroihin, joista niitä ei saada ylös armeijan kuljetushelikoptereillakaan.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Taytyy pysyä poissa kisoista kilpailijana ja tulla vain kuvaan. Kattoa sitten toiset paikat ja tapahtumat missä ite rymyää auton kans |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tätäkin patrollia on poijjaat rakentaneet kolme vuotta silmälläpitäen cuppikisoja, mutta ei tartte ens vuonna yrittää mukaan :/
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Päiväkotien edustat?
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
nii ymmärärsit varmaan että meinasin tuota tarra lappu laillisuutta? vai oliks tää iha leimattu noille muutoksille??
![]() vai oliks meininki ihan vaa ajella koe kilvillä?
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#13
|
|||
|
|||
![]()
No ei lähellekään mutta niinhän sitä on menty vuosikaudet, periaatteessa hyvä että loppuu mutta aikataulu saattaa joitakin hiukka kirpasta
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
No kaikinpuolin normaali protoluokan kilpuri... Seuraavana pitää vain lähtökohdaksi löytää pätkäpatrollin kori ja runko, josta löytyy lisäpenkit otteesta. |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Ei sekään estä leimaa. Kunhan raideväli ei muutu. Katsuri merkkaa uuden kokonaispituuden otteeseen.
|
#16
|
||||
|
||||
![]() HÖ
Pari kertaa on suunnistettu protoissa leimatulla autolla (muutoksineen) omaksi huviksi ja suorilla akseleilla ja nyt kun ei oo aikaa harrastaa, niin se olisikin oikeinkin sopiva sinne. Meidän tiimin sijoitus ei tule kumminkaan muuttumaan vaikka säännöt muuttuisi edukkaimmiksi, sillä kyllä se kuski ja apparit määrää sijoituksen pääasiassa ,ei auto. Me ollaan aina oltu melk. viimeisiä.
![]()
__________________
"samallainen mustaromutojota kuin meillä" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4x4cup suunnistus / säännöt 2011 | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 06.03.2011 22:58 |
Suunnistus cupin Säännöt* edit.kaudelle 2009* | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 770 | 18.04.2010 22:20 |
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki | Käyttäjä | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 11.01.2009 23:48 |
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt | tikpe | Chit-Chat | 1 | 12.06.2008 08:58 |
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? | SauliS | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.02.2005 09:25 |