Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.09.2012, 21:54
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

panhardin pituutta säätämällä vois saada renkaat samoille urille...

miltäs se etupää näyttää ?

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.09.2012, 22:53
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
miltäs se etupää näyttää ?
Siis varmaankin takapää. Eestähän tuo kuva jo on.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.09.2012, 21:06
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Siis varmaankin takapää. Eestähän tuo kuva jo on.

no niin - niin no

siis takapää ...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.09.2012, 23:07
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Viestit: 25
Perusasetus

"Ja vaihda alle maantieajoon tarkoitetut renkaat niin saattaa meno parantua yllättävästi. "

tuo on asialistalla seuraavana tarjoukset jo kyselty

kuva on etupäästä ja noita säädettäviä panhardeja katselin,mutta ovat suomessa aika kalliita(n.400 euroa) varsinkaan kun ei tiedä poistuuko ongelma kokonaan semmoisella,joten täytyy varmaan kokeilla tuota korvakon tiputtamista ja suuntauksessa käyttöä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 15.09.2012, 23:29
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
kuva on etupäästä ja noita säädettäviä panhardeja katselin,mutta ovat suomessa aika kalliita(n.400 euroa) varsinkaan kun ei tiedä poistuuko ongelma kokonaan semmoisella,joten täytyy varmaan kokeilla tuota korvakon tiputtamista ja suuntauksessa käyttöä.
En oikein usko että panhardin pituus tai korvakon laskeminen ratkaisisi mitään, sen verran nätissä kulmassa menee vielä tuolla korotuksella.

Kaippa oot panhardin puslat ja kiinnitykset yleensä tsekannu ettei lenua sivusuunnassa. Kaveri kääntelemään rattia ja kato liikkuuko auto akselin päällä vai kääntyykö renkaat. Takaa myös kunnolla sivuttain rynkyttäen.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 16.09.2012, 00:06
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.289
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Kaippa oot panhardin puslat ja kiinnitykset yleensä tsekannu ettei lenua sivusuunnassa. Kaveri kääntelemään rattia ja kato liikkuuko auto akselin päällä vai kääntyykö renkaat. Takaa myös kunnolla sivuttain rynkyttäen.
Ja vielä silmäilee tuon kääntövarren johon ohjausvarsi tulee kiinni. Ei näytä alkuperäiseltä joten voi olla löysällä tai vääränlainen tai jotain...
Katurenkailla tosiaan hyvä aloittaa testailu että onko se edes oikeasti huono
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Välityssuhteen laskeminen Micco Chit-Chat 3 06.03.2011 19:57
nelilinkki tankojen asemointia? make-lj Tekniikka & Jutustelu 10 07.06.2009 21:28
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? A-P Tekniikka & Jutustelu 10 06.07.2006 20:28
Perävälityksen laskeminen ?? Calmari Tekniikka & Jutustelu 15 24.11.2005 18:11
Välityksen laskeminen Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 18:45


Sivu luotu: 15:09 (GMT +2).