Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.06.2012, 21:27
_jOhE_ _jOhE_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.09
Sijainti: pyhäselkä
Viestit: 103
Perusasetus

hodarin panhard tankojen laskeminen!!


Kyse olis panhard tankojen laskusta.. elikkäs tanko käsittääkseni sais olla mahdollisimman vaakatasossa? vai hieman vinossa? korotus kyseisessä autossa 2" jousilla.

liitetiedostossa kuva taka tangosta..

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	26062012108.jpg‎
Views:	736
Size:	96,0 Kt
ID:	27654  
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 26.06.2012, 22:34
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

eipä oo syytä huoleen 2" koroilla

sitten kun korotus alkaa viemään akselit pois linjasta toisiinsa nähden, on syytä miettiä asiaa, ja silloinkin pohtisin panhardin pituuden muuttamista

ei tarvii olla vaakatasossa, ainoa minkä kanssa olis hyvä olla samansuuntainen on ohjausvarsi, ja sitäkään ongelmaa et saa aikaiseks kovin helposti


ajoa vaan...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 26.06.2012, 22:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Sanotaanko näin että olisi teoriassa hyvä olla mahdollisimman vaakatasossa (kuten ohjauksen välivarrenkin), mutta ei tuo kulma vielä käytännössä haittaa yhtään mitään. Eikä välttämättä aika paljon reilumpikaan.

Kuten todettiin, pääasia on että ohjauksen välivarsi (simpukalta kääntöpäälle menevä) on mahdollisimman tarkkaan samassa kulmassa etupanhardin kanssa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.06.2012, 19:07
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

edessä pitää olla raidetangon suuntainen, ja takana suurinpiirtein vaakatasossa.

Takaa voi itse modata korvakoiden paikkaa, mutta edessä kannattaa olla pikkasen varovaisempi; jos panhardi ja simpukalta lähtevä tanko pahasti eri kulmassa, niin eturenkaat alkaa ohjata joustoliikkeen mukaan.

ja takapanhardissa tuo 2" ei kuulosta yhtä-äkkiä paljolta.....
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.06.2012, 19:40
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.991
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
ja takapanhardissa tuo 2" ei kuulosta yhtä-äkkiä paljolta.....
Ajamallahan sen tietää, jos heilauttaa persettä isommissa heitoissa sivuttain niin silloin vois olla paikallaan tehdä/ostaa pudotuspalikka rungon päähän.

Eipä tuosta tietenkään mitään haittaa olisi nytkään, päinvastoin, mutta akuutti tarve alkaa tulla vasta n. 4" korotuksella.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.06.2012, 20:15
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
edessä pitää olla raidetangon suuntainen, ja takana suurinpiirtein vaakatasossa. Takaa voi itse modata korvakoiden paikkaa, mutta edessä kannattaa olla pikkasen varovaisempi; jos panhardi ja simpukalta lähtevä tanko pahasti eri kulmassa, niin eturenkaat alkaa ohjata joustoliikkeen mukaan.
No ei raidetangon kanssa samansuuntainen, vaan välivarren

Edessäkin voi - ja pitääkin - muokata korvakoiden paikkoja, jos tilanne niin vaatii. Mitä vinommassa panhardi niin alkaa alusta "nuljuamaan" enemmän, siitähän sen huomaa kuten Mattikin totesi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.06.2012, 22:03
_jOhE_ _jOhE_ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 31.01.09
Sijainti: pyhäselkä
Viestit: 103
Perusasetus

juu kyllä se on kohtuu mielenkiintoinen ajettava juurikin mutkissa kun on kuoppia nii tuntuu että vetelee miten sattuu..pitää modata ja testata että paraneeko yhtään...
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 27.06.2012, 22:31
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.398
Perusasetus

Niin siis jos ohjaus vetelee niin kato ne etupään panhardin ja välivarren väliset kulmat. Tuo takapää enempi vain vähän nuljauttaa koria montuissa jos on liian vinossa, mutta jos edessä on panhardin ja välivarren kulmat erilaiset niin bumpsteeriä voi tulla paljonkin -> huomaa nimensä mukaisesti ohjauksessa, auton kiemurteluna monttuihin ajaessa ja saattaa myös lyödä vähän käsille sopivaan terävään monttuun ajaessa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 28.06.2012, 03:12
farmari:n Avatar
farmari farmari ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 04.02.06
Sijainti: länsirannikolla 64P/24I
Viestit: 1.569
Perusasetus

Ja puslien kuntoon kannattaa kiinnittää huomiota.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 28.06.2012, 19:33
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Tarkoitin juurikin simpukalta lähtevää tankoa


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _jOhE_ Näytä viesti
juu kyllä se on kohtuu mielenkiintoinen ajettava juurikin mutkissa kun on kuoppia nii tuntuu että vetelee miten sattuu..pitää modata ja testata että paraneeko yhtään...
Siis 2" korotus, ja oliko vielä muuta?

Tuo tempoilu kuoppaisessa kurvissa;
minun mielipide asiasta:
seuraavat asiat edesauttaa levottomuutta;
-olkatapin takakallistus olematon/liian pieni (caster puslakitti olisi tarpeen heti, kun korotetaan yhtään)
-alkuperäistä enemmän ulospäin levittävät vanteet
-paska ohjausiskari
-väljät puslat jakareissa/panhardissa
-hakkaantuneet olka-akselin laakerit
-renkaat epätasapainossa/jopa kierot vanteet?

Tuo hdj-80 etupää toimii jo alunperin olemattomalla olkatapin takakallistuksella, ja kun joka paikka pikkasen väljyy niin ohjauksesta tulee levoton.
Mulla itsellä hdj:ssa kaikki ylläolevat käytön jäljet, Mutta olkatapin takakallistus on alkuperäistä suurempi, ja huomattavan hyvä ajaa.

tuon olkatapin takakallistuksen suuruusluokan voi arvailla siitä, kuinka ärhäkästi ohjaus palauttaa vapaalla rullatessa kurvista ulos, toki pitäisi varmaan olla äkkinäiselle vertailukohde...
-> siis jos ei palauta kohtuu ripeästi, niin silloin olkatapin takakallistus pieni, toki esim. ohjausiskarin kunto vaikuttaa paljon...

Noiden panhardien osuutta asiaan on helpointa tutkia esim. korotetuissa suojateiden korokkeissa: jos suoraa ajaessa menee suhteellisen kivuttomasti, niin panhardien geometria ok.

tuon takapanhardin muutaman sentin kallistus tekee aikaan sen, että kun ajat heiton yli, niin taka-akseli siirtyy sivuttain pikkuisen, ja sitä ei juurikaan huomaa; nuo säädettävät panhardit ovat käsittääkseni sitä varten, että kun auto seisoo, niin molemmat pyörät pysyy levikkeen sisällä?
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 28.06.2012, 19:50
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.729
Perusasetus

kannattaa kyllä laittaa eteen casterin korjaus puslat. tulee meinaan huomattavan vakaampi ajaa... sitten jos vie haittaa niin miettii noita panhardeja. itte ajattelin kokeilla pudottaa panhardin kiinnikkeitä pari tuumaa, kun on sellainen vaiva, että puoltaa aavistuksen oikeelle, eri renkaillakin...
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 15.09.2012, 18:19
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Viestit: 25
Perusasetus

lainataanpas tätä ketjua rj70


näkeekö tästä kuvasta onko noissa kulmissa syy miksi rj70 on niin pirun hankala ajettava.ostin auton joku aika sitten ja siinä on edessä 4" dopinson korotus iskarit/jouset ja takana vanhemmat 3".Laitoin siihen heti eka viikolla nuo omen casterin korjauspuslat auttoivat ehkä vähän,vai onko se niin ettei tuo 2 asteen korjaus riitä tuolle korotukselle?.Auto yrittää aina yleensä kuopan jälkeen noustessa hyökkäillä vastaantulevien puolelle.Mitä muut tuommoisilla korotuksilla on cruisereilleen tehnyt,että niillä ois kohtuu hyvä ajaa.Pakko kysellä kun ei tuota tietoa ole ja kaikki jutut rj/lj:ä mitä olen löytänyt olen lukenut, mutten valaistunut . Ohjeita otetaan kiitollisina vastaan
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	tämä.jpg‎
Views:	420
Size:	90,7 Kt
ID:	29650  
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 15.09.2012, 18:29
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Viestit: 3.342
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
näkeekö tästä kuvasta onko noissa kulmissa syy miksi rj70 on niin pirun hankala ajettava.ostin auton joku aika sitten ja siinä on edessä 4" dopinson korotus iskarit/jouset ja takana vanhemmat 3".Laitoin siihen heti eka viikolla nuo omen casterin korjauspuslat auttoivat ehkä vähän,vai onko se niin ettei tuo 2 asteen korjaus riitä tuolle korotukselle?.Auto yrittää aina yleensä kuopan jälkeen noustessa hyökkäillä vastaantulevien puolelle.Mitä muut tuommoisilla korotuksilla on cruisereilleen tehnyt,että niillä ois kohtuu hyvä ajaa.Pakko kysellä kun ei tuota tietoa ole ja kaikki jutut rj/lj:ä mitä olen löytänyt olen lukenut, mutten valaistunut . Ohjeita otetaan kiitollisina vastaan

Mä mistään mitään tiedä mutta panhardin korin puolen päätä ku laskis jonkuu verran alemmas ni vois vaikka rauhottua..
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 15.09.2012, 21:00
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
näkeekö tästä kuvasta onko noissa kulmissa syy miksi rj70 on niin pirun hankala ajettava.ostin auton joku aika sitten ja siinä on edessä 4" dopinson korotus iskarit/jouset ja takana vanhemmat 3".Laitoin siihen heti eka viikolla nuo omen casterin korjauspuslat auttoivat ehkä vähän,vai onko se niin ettei tuo 2 asteen korjaus riitä tuolle korotukselle?.Auto yrittää aina yleensä kuopan jälkeen noustessa hyökkäillä vastaantulevien puolelle.Mitä muut tuommoisilla korotuksilla on cruisereilleen tehnyt,että niillä ois kohtuu hyvä ajaa.Pakko kysellä kun ei tuota tietoa ole ja kaikki jutut rj/lj:ä mitä olen löytänyt olen lukenut, mutten valaistunut . Ohjeita otetaan kiitollisina vastaan
En oo noilla jakari vehkeillä juurikaan ajanu mutta ei tuo panhardi näytä vielä kriittiseltä.

Käytä tuo laite nelipyörä suuntauksessa niin sieltä tulee paljon tietoa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 15.09.2012, 21:51
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.991
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Käytä tuo laite nelipyörä suuntauksessa niin sieltä tulee paljon tietoa.
Ja vaihda alle maantieajoon tarkoitetut renkaat niin saattaa meno parantua yllättävästi.
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 15.09.2012, 21:54
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

panhardin pituutta säätämällä vois saada renkaat samoille urille...

miltäs se etupää näyttää ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 15.09.2012, 22:53
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.991
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
miltäs se etupää näyttää ?
Siis varmaankin takapää. Eestähän tuo kuva jo on.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 15.09.2012, 23:07
jolokkana jolokkana ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 01.12.11
Sijainti: siikalatva
Viestit: 25
Perusasetus

"Ja vaihda alle maantieajoon tarkoitetut renkaat niin saattaa meno parantua yllättävästi. "

tuo on asialistalla seuraavana tarjoukset jo kyselty

kuva on etupäästä ja noita säädettäviä panhardeja katselin,mutta ovat suomessa aika kalliita(n.400 euroa) varsinkaan kun ei tiedä poistuuko ongelma kokonaan semmoisella,joten täytyy varmaan kokeilla tuota korvakon tiputtamista ja suuntauksessa käyttöä.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 15.09.2012, 23:29
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.991
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
kuva on etupäästä ja noita säädettäviä panhardeja katselin,mutta ovat suomessa aika kalliita(n.400 euroa) varsinkaan kun ei tiedä poistuuko ongelma kokonaan semmoisella,joten täytyy varmaan kokeilla tuota korvakon tiputtamista ja suuntauksessa käyttöä.
En oikein usko että panhardin pituus tai korvakon laskeminen ratkaisisi mitään, sen verran nätissä kulmassa menee vielä tuolla korotuksella.

Kaippa oot panhardin puslat ja kiinnitykset yleensä tsekannu ettei lenua sivusuunnassa. Kaveri kääntelemään rattia ja kato liikkuuko auto akselin päällä vai kääntyykö renkaat. Takaa myös kunnolla sivuttain rynkyttäen.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 16.09.2012, 00:06
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Kaippa oot panhardin puslat ja kiinnitykset yleensä tsekannu ettei lenua sivusuunnassa. Kaveri kääntelemään rattia ja kato liikkuuko auto akselin päällä vai kääntyykö renkaat. Takaa myös kunnolla sivuttain rynkyttäen.
Ja vielä silmäilee tuon kääntövarren johon ohjausvarsi tulee kiinni. Ei näytä alkuperäiseltä joten voi olla löysällä tai vääränlainen tai jotain...
Katurenkailla tosiaan hyvä aloittaa testailu että onko se edes oikeasti huono
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 16.09.2012, 17:12
rymy rymy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.07.08
Sijainti: tohmajärvi
Viestit: 152
Perusasetus

itellä edessä 4tuuma ja takana 3tuuman ja eikä vinksota akselit eri linjassa eikä syö rankaita..
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 17.09.2012, 11:40
Erion:n Avatar
Erion Erion ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.12.06
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 290
Perusasetus

Mistä tuollaisia palikoita voisi löytää minkä kuvan matti laittoi? Tulisi lj70seen. Kannattaako tehdä itse vai ostaa valmiina. En osannut netistä löytää tuollaisia vaikka oikein yritin.
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 17.09.2012, 21:06
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Siis varmaankin takapää. Eestähän tuo kuva jo on.

no niin - niin no

siis takapää ...
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 20.09.2012, 11:21
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jolokkana Näytä viesti
näkeekö tästä kuvasta onko noissa kulmissa syy miksi rj70 on niin pirun hankala ajettava.ostin auton joku aika sitten ja siinä on edessä 4" dopinson korotus iskarit/jouset ja takana vanhemmat 3".Laitoin siihen heti eka viikolla nuo omen casterin korjauspuslat auttoivat ehkä vähän,vai onko se niin ettei tuo 2 asteen korjaus riitä tuolle korotukselle?.Auto yrittää aina yleensä kuopan jälkeen noustessa hyökkäillä vastaantulevien puolelle.Mitä muut tuommoisilla korotuksilla on cruisereilleen tehnyt,että niillä ois kohtuu hyvä ajaa.Pakko kysellä kun ei tuota tietoa ole ja kaikki jutut rj/lj:ä mitä olen löytänyt olen lukenut, mutten valaistunut . Ohjeita otetaan kiitollisina vastaan
En viitsi alkaa mittaamaan ja laskemaan kun lähtötietoja ei ole:, mutta:

Jos silmämääräisesti katsotaan: panhardi laskee 80 matkalla 10 cm, ja simpukalta tuleva varsi pysyy käytännössä suorassa.

-> jo pelkästään tuo 10cm sisäänjousto siistää akselia noin 7mm sivuttain josta johtuu että renkaat kääntyy, mutta paljonko?
jos olka-akseli on 15 cm pitkä, niin taitaa tulla noin 2 astetta? eli 1/20 maksimikäännöstä? siis keskitiellepäin.

Ja sitten tuon sisäänjouston jälkeen tulee se ulosjousto: kun lähtötilanteessa
tuo panhardi on 10 vaakasuorasta alaspäin, ja sitä lasketaan vielä vaikkapa tuo 10 senttiä lisää, niin akseli siirtyy alkuperäisestä paikastaan
niin akseli siirtyy pari senttiä kuskin puolelle, ja silloin renkaat kääntyy keskiasennosta noin 8 astetta!

-> siis kun ajat vaikkapa routaheittoon, niin ensin auto haukkaa keskelleppäin, ja alastullessa 4x enemmän ojaan päin

ja tuo äärilaitojen väli on 10 astetta; ja jos se pitää korjata sekunnissa, niin kiirettä pitää
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 20.09.2012, 11:45
luke_L:n Avatar
luke_L luke_L ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.11.04
Sijainti: raajärvi\kemijärvi
Viestit: 167
Perusasetus

eihän sitä tarvi korjata ollenkaan ratin asentoa.. sehän on vakio ku oottelee vaan ratti paikallaan niin sehän kulkee taas suoraan.. saattaa tieten isommissa vauheissa aiheuttaa sellasen että käydään naapurin kaistalla kurvi ja takasi omalle kaistalle ja matka jatkuu suoraan.. eikös se jotenki nuin mene..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Välityssuhteen laskeminen Micco Chit-Chat 3 06.03.2011 19:57
nelilinkki tankojen asemointia? make-lj Tekniikka & Jutustelu 10 07.06.2009 21:28
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? A-P Tekniikka & Jutustelu 10 06.07.2006 20:28
Perävälityksen laskeminen ?? Calmari Tekniikka & Jutustelu 15 24.11.2005 18:11
Välityksen laskeminen Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 30.08.2005 18:45


Sivu luotu: 23:09 (GMT +2).