![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Yritin mittailla sitä kulmaa ja sain tulokseksi jotain 6 astetta, mut varmaan todennäkösempi toi sun mainitsema 7 astetta...
__________________
-MMC- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
mulla on 7 asteen semmonen letukan raidetangon pään kalvain mutta en muista oliko se niin pieni että sopii noihin vakionivelen reikiin
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minä epäilisin ihan samaa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]() xj:n vetareista
Kattelin 4x4-garage.com:sta vetareita dana 35 malliin. Kovin oilis tarjolla 30 poorisia, onko tasauspyörästön rattaita passeleita satavilla 27 poorisien tilalle jostain vai pitääkö koko murikka päivittää.
Samalla ostoilmo. tarjota saa vetareita, aivan sama onko c klipsi vai ilman. Kummatki saa sopiin hienoisella työstöllä. Ei uusia. nolnelnel9556363 Teemu. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Minä ennemin miettisin, kannattaako susipaskaan d35:een uhrata juuri senttiäkään rahaa.. eti jenkkipurkaamoilta ford explorerista kotoisin oleva ford 8.8 taka- akseli, se on kestoluokalta d44:ää vastaava. Pulttijako sama kuin xj:ssä ja leveys lähes sama (ihan hitusen kapeampi).
Jos sopuhintaan löydät niin ei tartte juuri ihmetellä akselin keston kanssa vaikka ajaisit 35 renkailla. Tietysti jos pikkupyörillä ajat niin saatta pikkudanakin kestää jotenkin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Niin varmaan olis lujempi mutta nyt ei ole aikaa ruveta tekeen tukivarren korvakoita ja vahavikkeita akseliin. ja mahtasko 4.1 välläriäkään olla.
36 irokeilla oon saanu muutaman tikun poikki hitsilukolla jopa molemmat yht'aikaa. Edesä on kestäny siihen asti kun pöhölö menin tekeen huollon ja vaihoin uudet ristikot. heti molemmat sököksi. Seuraavaksi isoristikkoista tilalle no ei palijo kauempaa menny, näytti vain että sokka oli lentäny mäkeen ja sen takia tuho. Kiesin katsastus alakas oleen niin likellä että eiköhän normi akseli sen reisun kestä. |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Eihän sinne taka- akselille tartte kuin jousipedit lehtijousille ja iskarin kiinnikkeet. Fordin akselin muuttaa xj:hin sopivaksi muutamassa tunnissa.
Jos kerran 36" renkailla ajat, niin älä todellakaan sijoita senttiäkään ylimääräistä tohon d35:een.. se on niin rimpulan kokoinen akseli noille kumeille että saa rempata koko ajan. 4.11 välitykset on aika harvat noille, sais ennemmin olla 5.13 ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Välitykset on kompensoitu muualla voimalinijasa ja rangen hiluilla takatuenta. Jos nyt kumminki yhen tikun saisin hommata tuohon perään
![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mitä ihmettä? Automaatti AW-4 ei vaihdekepin asennossa 1-2 enää moottorijarruttele lainkaan?
Mikä on rikki, kuinka vakavaa se on? Voiko autolla ajella ennen korjausta, vai meneekö jotain pahasti piloille? |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Vaihtaako se D- asennolla ihan normaalisti 1-2-3-OD, ja alaspäin; toimiiko momentinmuuntimen lukitus? Jos vaihtaa ja lukko toimii, niin ainakin kaikki solenoidit on kunnossa ja siltä osin ei vaihdoissa ole ongelmaa. Onko veto ihan normaali, eikä laatikko luista? Pakki, vapaa ja parkki kytkeytyy päälle? Älyboksi kiinni ja virtaa saaden laatikkoa ohjataan älyllä, ilman boksia vaihteet menee mekaanisesti (tällöin ei kakkosvaihde kykeydy ollenkaan).
Koitahan niin, että nykäiset laatikon älyboksille menevästä johdosta 10A sulakkeen irti (muistaakseni keltainen syöttöjohto, sulake n.10-20cm päässä boksin liittimestä, boksi on matkustajan jalkatilan "yläpuolella" vähän pirullisessa paikassa siellä hanskalokeron alla). Jos silloin vaihtaa OD:ltä kolmoselle ja sitten n.60km/h vauhdissa ykköselle kun vedät järjestyksessä D -> 3 -> 1-2, niin myös mekaaninen puoli pitäisi olla kunnossa.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |