Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 19.06.2012, 19:33
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Uskaltaisinko veikata että ajettu pyöränlaakerit ihan loppuun ja syönyt uraa vetarin päähän? Tai sitten on saanut kipeetä aikaisemmassa elämässään jossain vaiheessa? Vaikka ei D35 tai D44a mitään huippuakseleita olekkaan, niin ei noita katuajolla suht normirenkailla sentään pitäisi saada tolleen rikki jos ei jotain muuta vikaa ole..

Millaisella käytöllä ollut, minkä kokoiset renkaat, mitkä välitykset, paljonko kilsoja, pitikö laakerit meteliä,...?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vetoakseli poikki ja uutta tilalle... kaskinikki Tekniikka & Jutustelu 8 08.12.2007 21:02
Akseli poikki JanneBlomgren Tekniikka & Jutustelu 14 06.11.2007 07:28
Ostetaan Jeep wranglerin vetoakseli Merkkari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 20.11.2006 09:00
Takavetari poikki Jeep Wranglerista. jappe Tekniikka & Jutustelu 38 30.11.2005 21:54
Poikki mikä poikki HansB Tekniikka & Jutustelu 7 28.02.2004 18:07


Sivu luotu: 20:52 (GMT +2).