![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
vittuakos ajaa eteen...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kenes eteen ne matkustajat on ajanu ??
|
|
|||
|
|||
![]()
Jos on koko yön olleet kimpassa reissussa,niin meinaatko että kuski ois salaa ottanu huikkaa?
|
|
|||
|
|||
![]()
Eli tämä pitää ymmärtää niin että:
Kun siirrän työkonetta, olen sitonut yhdellä ketjulla koneen ritilään, joka rikkoo lakia koska ketju on vain kymppitonniin luokiteltu ja kone painaa 13t. Tässä vaiheessa joku elämäänsä kyllästynyt piripää vetää henkilöautollaan 160km/h keulaan minun ajaessa 75km/h kantatiellä jolla rajoitus 80km/h. Tuomio: kuolemantuottamus+sakot virheellisestä kuorman sidonnasta, koska minun toiminta on voinut vaikuttaa tapahtumiin...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Enon onnettomus on surullinen tapaus, paljon turhia kuolemia ja inhimillistä kärsimystä. Voimia rekkakuskille, elämä voittaa lopulta. Mutta kaikista tarinoista pitää jotain oppia, muistetaan ne lakipykälät kun ollaan liikenteessä.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja todella, Enon tapaus on surullinen tragedia. Joka suhteessa.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty jeep "HIGH BOY chief 2d " 3 hklö "paku diesel" | psychobilly | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.02.2012 00:28 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |