![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
On siinä painoja juu.. saat kaksi arvausta, miksi siinä vanteessa on vain painoja, eikä rengasta olenkaan?
![]() Vinkkinä, ko. "hecho en mexico" Cragarin USA- vanteessa oli tehdasuutena kolmen millin pystyheitto ![]() Takapanhardille tarvitsi uuden tuen, koska alkuperäisessä paikassa ollut ei ollut ihan optimipaikassa panhardin asentoa ajatellen. Autoa kun on korotettu niin rungonpään kiinnityspistettä oli hyvä tiputtaa vähän alemmas alkuperäisestä (ylempi reikä on ~15mm alkuperäistä alempana ja alempi ~35mm), samalla siirsin hieman taaemmas jotta on linjassa akselin kanssa akselivälin venytyksen jälkeen. Tuli tehtyä kiinnike kahdella reijällä, niin on varaa valita panhardin asentoa. Näin jälkikäteen ajateltuna, olisi pitänyt tehdä akselissa kiinnike hieman korkeammalle, tilaa olisi ollut nostaa sitä 3-4cm korkeammalle ilman, että äärisisäänjoustossa olisi tullut ahdasta. Mahdollisimman vaakasuora panhardi olisi kuitenkin paikallaan. Perse tippuu tuosta noin 30mm alemmas kun on tankki ja panssari paikallaan ja keula pois pukkien päältä, eli ei kuitenkaan älyttömän jyrkäksi jää panhardin kulma. ![]() ..joku tuki pitää vielä laittaa ja vähän kiinnikettä muokata (turhaa metallia pois); tosin on tehty 5mm:n perusterästä hieman vahvemmasta palkista. Samoin nuo korin vahvistuslevyt pitää tehdä loppuun (puuttuu kokonaan palkin pystyosasta koripalkin takaosasta). Kun on valmista niin puolikiiltävä musta ja alustamassat vielä päälle ![]() ![]() Tällä puolella korin vahvikelevy olisi voinut ulottua ylemmäksikin, mutta jousilautanen tuli tielle; olisi pitänyt leikata ja hioa kaikenlaista pois, hitsata lisää vahvikkeita yms.. saa nyt mennä tuollaisena. Koripalkin sisällä kyllä on jo tehtaan vahvike, ja panhardin kiinnikkeen alla olevassa levyssä on tulppahitsi tuon näkyvissä olevan reiän kohdalla. Jos tuosta repeää koripalkki niin ainakin tietää miksi ![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 28.05.2012 11:33 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |