![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
kyllä ainakin itse lähden tuntemattomassa paikassa siitä, että taajaman ulkopuolella päätiellä on 80 tai 100 rajoitus..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Timo_L on asian ytimessä. Ei sillä ole ratkaisevaa merkitystä, onko rekalla ollut 60 vai 80 vauhtia. Jos henkilöauto tulee rekan eteen liian ahtaassa paikassa, niin romua tulee vaikka vauhtia olisi 40.
Kuskin reaktioaika + rekan paineilmajarrujen hitaus + rekan massa = perkeleenmoinen tuhovoima vaikka miten vähän olisi vauhtia. Vai uskaltaisiko joku teistä tuikata henkilöautolla kohti ajavan rekan eteen tuosta vaan? Minä en uskaltaisi. Itsellänikin on oikeus kuljettaa suuria ajoneuvoja ja olen niitä kuljettanutkin, myös työn puolesta, ja vaikka siellä miten olisi varpaillaan niin aina tulee vaaratilanteita muiden tienkäyttäjien takia, koska he eivät tajua miten suuri ajoneuvo käyttäytyy liikenteessä. Lähes aina näistä selviää säikähdyksellä, mutta ikävä kyllä ei ihan joka kerta. Mutta eiköhän tästäkin aiheesta tule jossain vaiheessa joku animaatiopätkä, joka esittää mikä ero tässä tilanteessa on rekan nopeudella... Ja veikkaan että tuhovoima säilyy aika pitkälti samana. Kunnioitan kyllä täysin raskaan kaluston kuljettajia, teillä on perkeleenmoinen taakka harteillanne. Eikä sitä pitäisi lisätä syyttämällä siitä, jos joku tuikkaa kännipäissään kolmion takaa eteen. Eihän kohta kukaan uskalla enää astua ison auton puikkoihin.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuo on vaan tätä perus suomi meininkiä. Aina pitää joku syyllinen löytää kun tulee kuolon uhreja. Ei sillä ole väliä vaikka kuollut kaveri olisikin syyllinen. silloin vasta puolen on pakko olla syyllinen kun muita syytettäviä ei ole.
Täysin turha oikeudenkäynti ja tuossa käytetään taas täysin turhaan yhteyskunnan rahoja. Henkilöauton kuski ollut kännissä ja tullut kolmion takaa eteen. Se on ihan sama ajoiko rekka 60 vai 80. Ei sillä ole tuon kanssa mitään merkitystä. Ja jos sillä on niin mitä merkitystä on noilla väistämisvelvollisuuksilla? Jos tuossa rekkakuski on syyllinen ja itse joskus ajan autolla kolarin niin että tulen kolmion takaa jonkun eteen niin aivan varmasti vetoan tuohon samaiseen tapaukseen. Ei siinä itsekään voi silloin mitään tuomiota saada? |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mutta ihmettelen miksi ei onnettomusstutkintakeskus ole tutkinut tätä hommaa koska kyseessä on kumminkin melko raju mälli ja selvästikkään poliisilla ei ole ollut tarpeeksi paukkuja hoitaa hommaa täydellisesti. Ja kuitenkin puhutaan yhden ihmisen osallisuudesta kuuden ihmisen kuolemaan ja siitä että onko hän siihen yksin syyllinen vai ei... Tai en ainakaan löytänyt sitä raporttia tuossa yösydännä en valmistuneita enkä aloitetuista tapauksista. Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
Mutta lähtökohtaisesti asenteet on päin persettä jos ihan kuka tahansa joka pitää itseään alansa ammattilaisena,pitää sen varjolla oikeutettuna rikkoa lakia tai sääntöjä, oli ne sitten mitä hyvänsä. Niin ja äsken ajelin tuossa 6 tiellä pyttyauton perässä 92 km/h hlö. autolla...Hyvää siinä oli se notta koska ohituspaikkoja ei juuri ollut , ei kyllä ollut juuri ohitus tarvettakaan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Molemmat täyttä tuubaa ja edelleen kun laki antaa maksimi nopeuden mitä saa ajaa niin jos omatoiminta on sen mukaista että lakia vaan on pakki rikkoa pystyäkseen tekemään työtään niin silloin on joko väärät aikataulut tai taidot ei vaan riitä. Eli jos ollaan tilanteessa että mopo on jo käsistä ja kärri linkussa niin paljonko tarvii tehoja ja pitoja että pystyy vielä kaheksan kympin vauhista vetämään kärrin suoraan. Eli joka sekunnilla mennään sen reilut 22 metriä eteenpäin??? Jos tuo onnistuu niin enemmin on kyse tuurista, ja samanhan voi tehdä rekkajarrullakin vai onko sitä enää nykyvehkeissä??
Yritäppä oikoa täysperää kärrynjarrulla kun se on vierellä, ei siinä auta kun saada vetoja lisää. ps. Oletko ajanut muuta kun kepillä kanaa???
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kylllä. Sekä myös kepillä kanoja ja kukkoa...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kärryn saamiseen takas aisoihin vedättämällä tai jarruttamalla vaatii ammattimiehen ratin ja penkin väliin + reilusti hyvää tuuria. Eli Enskan sanoin: Taitava kuljettaja saattaa vielä selvitä tilanteesta johon hyvä kuljettaja ei edes joudu!!
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Nii asiasta rekkajarruun??? Perhana jos kärrissä on absit ja parhaassa tapauksessa vielä ajonvakautus ja veturissa on rekkajarru hantaaki niin tuota eikö homma ole sillä hyvä että nykäisee kahvan taakse keskityy pitämään nupin tiellä????
Ja tämä on ihan kysymys???
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#9
|
||||
|
||||
|
eli humalainen henkilöauton kuljettaja saa tehdä näköjään mitä vaan ja raskaankaluston kuljettaja on syyllinen???
kannatas varmaan b-korttilaisten pitää suukiinni kun ette tunnu tietävän raskaankaluston kuljettamisesta mitään. |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Eikös se autokuski ollu aineissa ja muijja istu apparin sylissä. Ja rekka tuli oikeelta. Nooohhh.. Helpoin on syyttää eloonjäänyttä.. V*tuttaa vaan kun, se rekkakuski äitmuorin työkaveri..
__________________
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x Kahta en vaihda, neloselta ykköselle ja vauhdista pakille. En juo uskonnollisista syistä... Vaan ihan muista syistä. https://www.youtube.com/channel/UCf7...qzW7i8mdpHyLWQ ISORY SLCK #556 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty jeep "HIGH BOY chief 2d " 3 hklö "paku diesel" | psychobilly | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 28.02.2012 00:28 |
| "nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
| Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa | Pörö | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 21 | 13.02.2010 21:22 |
| Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" | Cam1lla | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 24.11.2008 19:28 |
| Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |