![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Itsellä oli toinen syöttöpumpun alipaineletkuista irti tuossa vaparinpumpulla ahdetussa, tehoa oli hyvin, toimikin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
juu olikohan kellään toiminta kuvia jos tässä joskus ku on aikaa niin rupeais kikkaileen aiheen parissa
niin ja kumpi letku oli irti?
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja Viimeksi muokannut JaakkoM : 12.05.2012 11:03 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ne lähti letkulla pumpulta ja muuttui teräsputkiksi kulkien lohkon takaa niin muistaakseni se ylempi niistä oli irti, sitä ei myöskään ollut tukittu, mutta helppohan se on koittaa.
Niin ja joku väitti silloin kun tuon auton omistin että kun sen toisen letkun laittaa kaasuläpän yläpuolelle niin vetoja tulee perkeleesti mutta kun koitin kävi juuri päinvastoin, liekö paine mennyt sen kalvon molemmin puolin sekottaen ruuan saamisen? Viimeksi muokannut axu87 : 12.05.2012 11:55 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ruuvasin talvella turbon kiinni. Vakio pumppu, letkut molemmin puolin läppää.
Pelaa ihan hyvin. Mut savua päästää miehekkäästi ennenkun turbo mukana. Dumpinkin laitoin, mut liekkö välttämätön. Kai se vähä turboo säästää... |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kokeile ilman dumppia tuleeko komeat sakkaus äänet
![]()
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
nooh se savuhan nyt ei mitään haittaa jos pölläyttää alkuun ku ex omistaja ruuvannu tota niin että pöllyttää ihan normi kiihytyksessä ihan sikana eli vaparina ihan liikaa soppaa
__________________
Simply put klever ![]() Kurssin ei tarvitse olla pitkä, jos se on riittävän kallis Taivas yksin tietää, miksi linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Mullakin toimi hyvin, mutta voimaa oli huomattavasti enemmän ilman sitä toista letkua. Muistaakseni savuttikin tuolloin, ilman toista letkua pölläytti ainoastaan loppu hönkäyksellä.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ne letkut menee kierrossäätimelle, yläpuoliseen letkuun voi laittaa vaikka kolmitieventtiilin niin saa vetoja silloin kun tarvitsee, kierrokset saattaa jäädä päälle pariksi sekunniksi vaikka kaasupolkimen nostaakin.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj-60 turbotus | Toni.k | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 12.10.2009 08:16 |
HJ-60 turbotus | Nerd-O | Maasturiprojektit | 64 | 17.03.2009 18:14 |
l-200:sen turbotus | maasteri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.11.2006 22:09 |
3B turbotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.09.2006 10:28 | |
Turbotus | jansku | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 07.12.2003 19:28 |