![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Eihän tuo tankin lähtö ole kalliimpi kun alipainekellokaan ![]() Käyköhän tuohon muut kellot, tallissa olisi CT turbosta jäänyt kello, kiinnityksen joutuu varmaan siihenkin rakentamaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Laittelinpa tänään kyselyitä ympäriinsä noista osista.. katottaan tärppääkö
![]() Tyhmä kysymys.. ![]() Tuleeko tuo hemmetin viritelmä laittaa pyörän pulttien alle? ei kai se siellä muutenkaan pysy ![]() No nythän kävi niin, kun jouduin pehmeällä pihalla taistelemaan sen kanssa että sain auton tunkattua ylös, jäi noiden kuppien/kiinnitysten tarkastelu aika vähäiselle. Sen jälkeen vasta katsoin niitä kun renkaat oli alla ![]() ![]() Korotustahan tuo kaipaisi melkein? ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#3
|
|||
|
|||
![]() keskikupin kiinnike
^ Tuo metallikynsi hässäkkä tulee vanteen ja navan väliin.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
#5
|
||||
|
||||
![]() ![]() Nyt olisi "uusi" kello, joka on toivottavasti toimiva. Mistähän välistä tuon sokan saa aukaistua, vai joutuuko koko turbon irrottamaan? EDIT: Jokohan nyt menisi kuvan linkki kohilleen? Niin ja meinasin tuota varren alapäässä olevaa sokkaa, joka on siinä varsinaisessa hukkaportissa.. Ainakin edessä on juuuri hienosti se lämpöpelti tms.. eikä taida lähteä irti ihan helpolla.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook Viimeksi muokannut Machist : 09.05.2012 16:29 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Helppohan se oli vaihtaa, mutta sen sokan kanssa tappelin hetken.
Oikeastaan se sokka oli rautalankaa ja tila oli todellla ahdas kun yksi käsi kerrallaan sopi, mutta pideillä sain nykäistyä langan pois. Onneksi alla on nuo 32" niin mahduin juuri ja juuri auton alle ![]() Kävin vielä testaamassa ja nyt paineet menee max 0,7 ja ei kuulu suhinoita, joten ei mennyt hukkaan 45e mitä tuosta maksoin. Vanhasta kellosta tulee ilma läpi kun puhaltaa eli kalvo on rikki. Seuraavaksi voikin käydä polttoainemittarin ja putkien kimppuun.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ:n polttoainemittari ei tomi | Nippe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 15.01.2014 13:49 |
hdj 80 polttoainemittari/volttimittari | _jOhE_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.08.2011 17:57 |
SJ410 Polttoainemittari. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.07.2008 22:46 |
Läjän polttoainemittari | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.05.2005 10:47 |
Polttoainemittari valehtelee | jpl | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.02.2005 19:15 |