Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 19.04.2012, 15:21
JNaukki:n Avatar
JNaukki JNaukki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.11
Sijainti: Alavieska,suomi
Viestit: 482
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ei oo ollu mulla/meillä sumppuja trialissa, eikä myöskään formula offissa. Molemmissa meillä ollu käytössä TH350 laatikoita ja eipä ole juuri ongelmia ollu (jotain tuloksiakin vuosien varrella tullu). Öljyn määrä, kun pysyy siellä ylärajalla (ehkä vähän ylikin), niin eipä ole ollu ongelmia.

noista sumpuista tulikin mieleeni kysymys joka on mua askarruttanut jo pitempään,eli onko kellään moottorissa kuivasumppua vai vetääkö porukka raakasti vaan menemään vakio öljypohjilla ja öljynkierrolla?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
automaatti vai manuaali? Lenni Tekniikka & Jutustelu 21 25.04.2009 09:51
automaatti vs manuaali Tekniikka & Jutustelu 21 01.02.2008 19:19
BJ40 manuaali => automaatti Joukka Tekniikka & Jutustelu 10 24.09.2006 18:04
automaatti ja manuaali KG Tekniikka & Jutustelu 5 28.01.2006 09:56
manuaali vastaan automaatti. G280E Tekniikka & Jutustelu 0 27.09.2003 18:11


Sivu luotu: 00:57 (GMT +2).