![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#5
|
||||
|
||||
|
tuota automaattia olen kyl enempi miettinytkin tässä paikalleen,järkeilin et jos ton laittaa ni ei tarvi heti olla välityksiä muuttamassa?ei tarvi rääkätä kytkintä?tosiaan vähempi pedaaleita,ja tieten tuo mesen automaatin pitäis olla aika luja laatikko...meinasko jare ettei patrollin akselit kestä,onhan patrol sentään maastureitten aatelia...
![]() ja eikös pitkä patrol ollu suurimpia,painavimpia maastureita tossa -80 luvulla,et ei kai ne akselit aivan heikoimmasta päästä ole...?? eikös nuita jakolaatikoita ole jollain booriholkeilla ym. väsätty nuitten lootien perään,ei pitäis olla pahakaan homma...
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| automaatti vai manuaali? | Lenni | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.04.2009 09:51 |
| automaatti vs manuaali | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 01.02.2008 19:19 | |
| BJ40 manuaali => automaatti | Joukka | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 24.09.2006 18:04 |
| automaatti ja manuaali | KG | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 28.01.2006 09:56 |
| manuaali vastaan automaatti. | G280E | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 27.09.2003 18:11 |