Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 18.04.2012, 08:17
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JNaukki Näytä viesti
juu se on kyllä tullu useasti huomattua et kaiken saa rikki,aika "nätillä" ajolla näyttää sulla datsuni olleen... kyllä se on ruvettava hieroon hinta kohilleen kaverin kans tosta laatikosta ja turbiinista,sit ku ois aikaa viel joskus ruveta sovitteleen niitä paikalleen...tässä yhtenä päivänä...
laatikkoöljyjen jäähdytys vois pikaisesti mietittynä tulla isolla lauhduttimella ja flektillä,kuinka paljon tuollainen laatikko huohottaa,voisko esim johonki palkin sisään laittaa huohotuksen vai täytyykö tuoda aivan ulkoilmaan?

Eipä ainakaan ameriikan automaatit tunnu huohottelevan ihmeemmin, eli ei oikeastaan ollenkaan havaittavasti. Tuskin mesen lodjukaan (ZF taitaa olla valmistaja?) sen ihmeemmin huohottaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
automaatti vai manuaali? Lenni Tekniikka & Jutustelu 21 25.04.2009 09:51
automaatti vs manuaali Tekniikka & Jutustelu 21 01.02.2008 19:19
BJ40 manuaali => automaatti Joukka Tekniikka & Jutustelu 10 24.09.2006 18:04
automaatti ja manuaali KG Tekniikka & Jutustelu 5 28.01.2006 09:56
manuaali vastaan automaatti. G280E Tekniikka & Jutustelu 0 27.09.2003 18:11


Sivu luotu: 13:29 (GMT +2).