Sovittelin etuakselia auton alle, pientä jännitystä oli ilmassa kun vaihtui lo pinion akseli hi pinioniin että mahtuuko

Hyvin se mahtui, tosin jos en olisi alastuloputkea siirtänyt vasemman sylinteriryhmän puolella niin olisi pinioni ja yoke ottanut putkeen kiinni

nyt jää sentään ~3cm tilaa
Samalla tutkailin miltä näyttää ohjausvarsien ja panhardin kanssa, mukavasti siellä on tilaa. Parasta on, että panhardista voi tehdä ihan suoran - ei tartte enää käyttää tehtaalta valmiiksi viallista mutkaista versiota

Iskarin kiinnikkeiden kanssa oli vähän pähkäilyä, mutta luulisin että ne tulee nyt ihan hyvin. Alapään kiinnitys siirtyy muutaman sentin alkuperäistä alemmas niin voi käyttää pidempiä iskareita.
Onkos kellään hajua lambdatunnistimien johtojen liittämisestä? Lähinnä pari asiaa vaivaa:
1. Voiko niitä johtoja juottaa? Jostain olen joskus lukenut että ei saisi jatkaa/ juottaa, mutta ei mun järjen mukaan kunnon juotoksesta mitään jännitehäviötä tule tai muutakaan vaikutusta lambdan toimintaan. Puhutaan ~10cm pidennyksestä johtoon.
2. Mulla on nelijohtoiset lambdat, kaksi valkoista, yksi harmaa ja yksi musta. Onko valkoisten johtojen järjestyksellä väliä? Jostain taulukosta katsoin, että olisi "lämmitysjohdot" eikä siis merkitystä.