![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kuinkas leveitä porukoiden autot yleensä on? Siis renkaiden ulkomitta
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
No mulla on 39,5x18r16,5 boggereilla 15,5 leveillä vanteilla 2080mm.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Volvon akselit levy jarruilla ja 39.5x18x16.5 Boggerit halkaistavilla hummerin vanteilla muistaakseni 2000mm leveä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli Hilux Volvon porttaaleilla 42/14x16 vanteilla renkaiden ulkopinnasta kokonaisleveys 203cm kulutuspinnaltaan 198cm.
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kapeet mogin valuakselit ja 44" swamperit, niin ulkoleveys muistaakseni oli 225cm
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
kuten on monesti huomattu tuo leveys ei tuo onnea offikaytossä ,vaikka olis porttaalit ja isot renkaat ...sellanen 220-280cm levee ja 3m korkea alkaa olla jo liian leveät ja korkee perus safarointiin.. suora akseli vehkeet pesee yli ison porttaali vehkeen monissa paikoissa..
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
KooPeen Mashbox 39,5x18-15 boggereilla 13" vanteilla on 210cm levee.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
possu volvolaisilla 196cm siirto lisuilla
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Volvo 37x14,5-15 renkailla ulkopinnasta ulkopintaan 204cm. 10" vanteita viety edessä maksimit sisään, ennenku nappaa raidepäähän.
Tyyppikilvessä lukee 188cm. Voiko se olla tosiaan niin kapea? |
#11
|
||||
|
||||
![]()
juu volvon akselit on noin 175cm leveet kiinnitys pinnasta ja orkkis vanteet on sisään päin levittävät kokonaan.taitaa olla pulttien päät uloin kohta akselistossa.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mun Hj on tän kokonen 39,5 renkailla.
__________________
PäHäMa MMC Slck |
#13
|
|||
|
|||
![]() HJ, 404 "peltiperät" ja vanteet?
Minulla on visio 404 mogin aksiloiden ujuttamisesta HooJiin alle.
Akseli on leveä, HJ vähemmän. Vanteen ET:n olisi syytä olla siis kovasti positiivinen, jotta ei näyttäisi ihan ameriikan punaniskatouhulta. Kokemuksia haetaan, siis. Kertokaas miten olette tehneet, tahi miten oletatte yhtälön toteutuvan näppärimmin! Vai onko akselin kaventaminen ainoa oikea konsti?
__________________
A-P *Muovi on saatanasta* KAIKKI ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uaz lukot ja muuta jorinaa | Smuli | Tekniikka & Jutustelu | 67 | 02.04.2013 20:39 |
sj 410 renkaat, vanteet ja yleistä | antti_boy | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.06.2007 19:30 |
bj.n yleistä tietoa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.07.2005 07:19 | |
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |