![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() Leveästä akselista apparin putki ja kapeasta kuskin, ni siirtyis kardaani lähemmäs runkoa. Kuinka paljon ja minkä levyseksi tulis ja mistä löytää osia onkin sit jo ihan eriasioita. ![]()
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miksi ne osat pitäisi löytää valmiina? Ulkoputki on tosiaan vain putkea, sellaisen pituuden muuttaa kotisorvissa. Kallista on vain uusi etuvetari Karpiolalta, mitähän sellainen voisi maksaa 800-1000€? Molempien puolien pituutta tuskin tarvii muuttaa? Jos akselit on muutoin sopivan hintaiset niin eihän tuo ole kuin yhden ARB:n hinta.
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joo, tää onkin helppoa. Mokkilaisessa murikka on ~100mm sivussa keskilinjasta, Dana 60:ssä ~200mm (tai siis lautaspyörä, sen kohdalla murikan halkaisija on suurin). D60 on 1810 leveä laipasta laippaan, ja tuolta e.m linkistä poimittuna vaikkapa U1000 akseli 100mm kavenettuna olisi 1759, tai sit 800 MB-Tracin akseli kavennettuna 1876. Ja onhan tuolla noita leveämpiäkin akseleita mistä saa kavennettua just sopivan ![]()
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 17.03.2012 10:49 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uaz lukot ja muuta jorinaa | Smuli | Tekniikka & Jutustelu | 67 | 02.04.2013 20:39 |
sj 410 renkaat, vanteet ja yleistä | antti_boy | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 05.06.2007 19:30 |
bj.n yleistä tietoa | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.07.2005 07:19 | |
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) | juha_t | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 19.03.2005 18:01 |