Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 16.03.2012, 13:09
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.734
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Toki jos olis eri levyisiä akseleita mistä rakentaa sellasen missä murikka osuis moottorin ja rungon väliin sisäänjoustoissa niin vois toimia.
Miksi ne osat pitäisi löytää valmiina? Ulkoputki on tosiaan vain putkea, sellaisen pituuden muuttaa kotisorvissa. Kallista on vain uusi etuvetari Karpiolalta, mitähän sellainen voisi maksaa 800-1000€? Molempien puolien pituutta tuskin tarvii muuttaa? Jos akselit on muutoin sopivan hintaiset niin eihän tuo ole kuin yhden ARB:n hinta.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uaz lukot ja muuta jorinaa Smuli Tekniikka & Jutustelu 67 02.04.2013 20:39
sj 410 renkaat, vanteet ja yleistä antti_boy Tekniikka & Jutustelu 8 05.06.2007 19:30
bj.n yleistä tietoa Tekniikka & Jutustelu 4 27.07.2005 07:19
Muutos katastus (Yleistä keskustelua) juha_t Tekniikka & Jutustelu 34 19.03.2005 18:01


Sivu luotu: 03:57 (GMT +2).