Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2012, 22:35
Janne1986:n Avatar
Janne1986 Janne1986 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.08
Sijainti: hamina
Viestit: 958
Perusasetus

Ja noissa pv läpättömässä ja läpällisen kannessa oli myös eroa.
Vaikutti mun tietääkseni juuri tuohon palotilan muotoon.?
Voin olla väärässä mutta tälläinen muistikuva olisi...

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 11.03.2012, 00:16
Reetu:n Avatar
Reetu Reetu ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.02.05
Sijainti: Ruokolahti, Finland.
Viestit: 3.536
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Janne1986 Näytä viesti
Ja noissa pv läpättömässä ja läpällisen kannessa oli myös eroa.
Vaikutti mun tietääkseni juuri tuohon palotilan muotoon.?
Voin olla väärässä mutta tälläinen muistikuva olisi...
RM50 kansi oli ainakin pienempi palotilaltaan, mitä PV:n. Tais olla PV:s vähän kuperamp monttu lisäks, tilavuus kuitenkin isompi.

Muistin varaisest... Ja aika liki männän laki tul pytyn ylätasoa, kun ei kummosta pykälää renkaat tehneet.
__________________
RUMARACING Esla T4

Viimeksi muokannut Reetu : 11.03.2012 12:49
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.03.2012, 07:49
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

joo kyllä se mäntä melkeen kanteen yltää. Solikasta piti kantta avartaa ku isomman männän laitto eikä puriste korkeudessa mainittavaa ero ollu.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 12.03.2012, 01:08
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

Toi pannu olikin ds80! Netti varaosasta löyty just samanmoinen , tosin osina..

Noh.. Kampuraa vaihtamaan ja sitten onkin kaks konetta, ds80 kun iskää lapsettaa ja pv50 tolle mopokortilliselle..
__________________
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.03.2012, 01:34
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.377
Talking

70-luvun alussa solikalla pärräsin...
Kauheet virittely kisat naapurikaverin tunskaa vastaan, tais mennä tasan skabat. Piti mennä lujaa montulla ja tiellä...
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.03.2012, 07:05
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

käsi sydämmelle, ajoko joku oikeasti vakiomopilla, sen mitä minä mopoajoista muistan niin julkisesti PV:llä kukaan kehdannut ajaa jos semmonen värinäkuminen sylinteri paikallaan oli, tytöksi pian luulivat (tosin serkkulikallaki on 80 läppis että...)

itte oli monkkarikuski, isot ääneet, mihkään ei mee, 65 oli kireessä, 90vm, 4" takarengas,cb100:n jouset ja iskarit, isoin eturatas mitä paikalleen sopi, avarrettu kansi c kadetin? venttiileillä, virinokka, en muista minkä nokasta se paikallisella sorvamolla tehtiin, isompi putki läpi huutavalla änkkärillä jne...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.03.2012, 08:32
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
käsi sydämmelle, ajoko joku oikeasti vakiomopilla, sen mitä minä mopoajoista muistan niin julkisesti PV:llä kukaan kehdannut ajaa jos semmonen värinäkuminen sylinteri paikallaan oli, tytöksi pian luulivat (tosin serkkulikallaki on 80 läppis että...)
No eihän kukaan itseään kunnioittava teini vakiomopolla ajanut. Itsellä oli Solifer SM, jossa tosin oli aika mieto viritys. Eli kaasuttimesta kuristus veke ja isompi suutin, pakoputkesta sisuskaluja vähennetty ja etupään vetoratas isompi. Kulki vain 60 km/h mutta veto oli aikas hyvä. Tuohon olisi saanut viidennen vaihteen "bolt on" mutta ei niitä rattaita tullut koskaan hankittua.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.03.2012, 22:11
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
käsi sydämmelle, ajoko joku oikeasti vakiomopilla, sen mitä minä mopoajoista muistan niin julkisesti PV:llä kukaan kehdannut ajaa jos semmonen värinäkuminen sylinteri paikallaan oli, tytöksi pian luulivat (tosin serkkulikallaki on 80 läppis että...)

itte oli monkkarikuski, isot ääneet, mihkään ei mee, 65 oli kireessä, 90vm, 4" takarengas,cb100:n jouset ja iskarit, isoin eturatas mitä paikalleen sopi, avarrettu kansi c kadetin? venttiileillä, virinokka, en muista minkä nokasta se paikallisella sorvamolla tehtiin, isompi putki läpi huutavalla änkkärillä jne...
Oliko rajoitin ohitettu? Meillä päin ainaki pentuna manki enempi saatii kulkemaan kun pv, esim 73cc, vanhanmallin kansi viilattuna, kisamäntä, 22mm phbn, kireä nokka, suora putki ja harvemmat välitykset. Kaks päälläki kulki 90 ja yksin himpun yli sata. ja olihan hondan vääntö ja kestävyys susukiin verrattuna sata kertainen.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:32 (GMT +2).