Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 09.03.2012, 07:14
Reisrdok Reisrdok ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 02.03.10
Sijainti: tuntematon
Viestit: 331
Perusasetus

Harmaa muistikuva että mäntä tulisi melkein sylinterin yläpinnan tasalle, millin pari jäisi vajaaksi? Näistä on tosiaan paljon aikaa.. Äkkiseltään sentti kuullostaa todella paljolta? Selittää kyllä aivastelun jos puristussuhde on täysin persiillään..

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 09.03.2012, 07:36
Jari:n Avatar
Jari Jari ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.11.04
Sijainti: Kajjjaani, Finland.
Viestit: 3.139
Perusasetus

ei kait nuo uudet vakioosat maksa paljoakaan jos ostaa jostain mopossportilla tai nakkilasta?
__________________
Isory

www.kmap.fi
Kainuun Monialapalvelut
-Kerro mitä tarvitset.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.03.2012, 08:06
Samsonite:n Avatar
Samsonite Samsonite ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.07.06
Sijainti: torttunotko
Viestit: 2.758
Perusasetus

Sentin ero ?

Mittaappas se isku ja männän puristuskorkeus.
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 09.03.2012, 09:16
pikku-pepe pikku-pepe ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.03.08
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 502
Perusasetus

Jos nyt oikein satun muistamaan..
Noitahan oli "tavallinen" 80cc (n.7hp??) ja rm:n 80cc (n.15hp??)
Aikoinaan pv:ssä oli 80cc rm:n siis crossin kampura, kiertokanki, sylinteri, kansi, mäntä, kaasari ja putki kiinni kasattuna muuten vakioon alakertaan.
Rm:n sylinteri on muistaakseni sen sentin verran pidempi iskuinen, joten vaati oikeat osat toimiakseen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.03.2012, 09:39
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

No siihen olen itsekin kallistumassa viime yön googlauksen ja nakkilan pyörän ja mopon arkistoja tutkittuani..

Eli öljypumppu teki kiusaa samoin 8mm studit sekä 5.s vaihde.

Alakerta on -94:nen mutta kiertokanki ja sylinteri oli -81 rm80:sta.

Mopo-sportista näköjään löytyy vakio läppä syltty sarjaa 59e..

Sytkä on kärjeton pv:n oma, siinäkin on kolme mahdollisuutta asentaa, joista kaksi väärää..
__________________
Broken Back Team #1

Viimeksi muokannut SamiN : 09.03.2012 10:46
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.03.2012, 10:06
koovee:n Avatar
koovee koovee ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 18.02.12
Sijainti: nurmes suomi
Viestit: 211
Perusasetus

pitää laittaa joko pv:n oma kiertokaki ja kampiakseli tai rm pytty vaan taitaa olla aika hintavia noi pytyt
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.03.2012, 10:47
SamiN:n Avatar
SamiN SamiN ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.12.03
Sijainti: Järvimaa, Finland.
Viestit: 2.688
Perusasetus

typoja prkl..

siis tossa oli rm kanki ja pytty.

Nyt on pv:n kampura, jolloin isku jää rm pytyssä sen sentin vajaaksi.
__________________
Broken Back Team #1
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 09.03.2012, 09:12
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.323
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reisrdok Näytä viesti
Harmaa muistikuva että mäntä tulisi melkein sylinterin yläpinnan tasalle, millin pari jäisi vajaaksi? Näistä on tosiaan paljon aikaa.. Äkkiseltään sentti kuullostaa todella paljolta? Selittää kyllä aivastelun jos puristussuhde on täysin persiillään..
Soliferissa mäntä tuli hyvin liki kannen tasalle ja muistaakseni kaverin PV:ssä oli sama juttu. Tässä paino sanalla "muistaakseni", tapahtumat sijoittuvat 70-luvun loppupuolelle.

Ihme, jotta kone edes käy tuolla virityksellä

Puristussuhde on liian alhainen ja imu/pako-aukot aukeaa miten sattuu. Oikeata osaa vaan koneeseen, nykyään eivät edes maksa paljoa.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 03:15 (GMT +2).