Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 02.03.2012, 23:40
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Kyllä VNT alkaa ihan oikeasti ahtaa ja vetää alakierroksilta ja jaksaa ylärekisteriin asti jos mitoitus ja ohjaus on kohdallaan. Ei ole turbopiikkiä missään kohtaa, lähtee tonnista vetämään ja viiteen tonniin menee samaa rataa.
Juuri näin,kaverilla tosin oli siipien ohjaus painekellolla jolloinka tietyn paineen tavoitettua siivet aukesivat ennalta asetettua topparia vasten joka aiheutti kuulema hauskan elämyksen kiihdytyksen aikana,auton luonne muuttui yht´äkkiä radikaalisti Mutta veti hyvin alhaalta ylös,pumppu kuulema alkoi ahdistamaan kulkua
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ahdin Pajeroon? kkartsa Tekniikka & Jutustelu 12 04.12.2011 13:37
Ostetaan gr patrol orkkis ahdin tai vastaava ahdin perse arska O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.11.2011 19:16
kumpi parempi hj 60 vai bj 40 badboy69 Tekniikka & Jutustelu 14 07.08.2005 04:14
KUMPI PAREMPI ? Tekniikka & Jutustelu 60 09.12.2004 13:14
Kumpi parempi? Pauli Tekniikka & Jutustelu 10 01.12.2003 20:40


Sivu luotu: 22:05 (GMT +2).