Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.03.2012, 23:22
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Minkä tähen sen pitäis kiertää tuolla alueella?
Jos haluaa pyörän pyörivän vilkkaasti ilman vaihteen vaihtoa...?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 02.03.2012, 23:47
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Jos haluaa pyörän pyörivän vilkkaasti ilman vaihteen vaihtoa...?
Kun kone ei stumppaa alle 1000rpm,voi valita sellaisen pykälän jolla kuvio puhdistuu pienemmilläkin kierroksilla. Ja hyvinhän tuo tuntuu kyllä kiertävän toyotalainenkin http://www.youtube.com/watch?v=YZdz8sIgULs
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 02.03.2012, 23:55
mjoona:n Avatar
mjoona mjoona ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.08.09
Sijainti: Sastamala
Viestit: 495
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Kun kone ei stumppaa alle 1000rpm,voi valita sellaisen pykälän jolla kuvio puhdistuu pienemmilläkin kierroksilla. Ja hyvinhän tuo tuntuu kyllä kiertävän toyotalainenkin http://www.youtube.com/watch?v=YZdz8sIgULs
Paljon mainostettuja takavetoreittejä!
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.03.2012, 09:07
sami_k:n Avatar
sami_k sami_k ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 11.04.06
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 1.245
Perusasetus

paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa
pidä sinäkin toyotasi toyotana
eli tarjolla olevista vaihtoehdoista 12-ht
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 03.03.2012, 09:22
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Viestit: 3.957
Perusasetus

cumminsin 5.9 kiertää 2500.. melkonen kierroskone..

kyllä noi kiertävät diiselmoottorit esim. nissanin ja mersun on kohtuu paskoja normi maantie ajossa.
aiheuttaa sitä vitutusta.. toisin kuin sellanen kone joka lähtee kaasuu painamalla tasaisesti vetämään ja voi vaihteen valitsimella vaihdellaan isompaa.. ilman mitään raivoavaa vingutusta ja huudatusta kytkin tykitysestä puhumattakakaan..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 03.03.2012, 09:45
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
cumminsin 5.9 kiertää 2500.. melkonen kierroskone..

kyllä noi kiertävät diiselmoottorit esim. nissanin ja mersun on kohtuu paskoja normi maantie ajossa.
aiheuttaa sitä vitutusta.. toisin kuin sellanen kone joka lähtee kaasuu painamalla tasaisesti vetämään ja voi vaihteen valitsimella vaihdellaan isompaa.. ilman mitään raivoavaa vingutusta ja huudatusta kytkin tykitysestä puhumattakakaan..

No, missäs moottorissa on sitten paras käyttöalue...maastoon tai maantielle? Mua ainakin ärsyttää ajaa nykyajan "power dieseleillä" käyttöautona, joissa vahva veto alkaa 1700rm ja loppuu 2800rpm...joutuu kokoajan lappamaan vaihteita ja tosiaan tyhjäkäynnillä aivan hengetön (automaatin kanssa toimii kyllä). Eli tilanne on ihan sama jos veto alkaa jossain museomoottorissa 1000rpm mutta loppuu 2500rpm? Jos veto alkaa 1500 tai 1800 rpm ja loppuu vasta 5000rpm niin onhan siinä pelialuetta ihan eri tavalla, oli se sitten maastoauto tai käyttöauto?
__________________
Todistetusti kohtuuton käyttäjä ja ylikuormittaja...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 03.03.2012, 09:58
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.268
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr Näytä viesti
No, missäs moottorissa on sitten paras käyttöalue...maastoon tai maantielle? Mua ainakin ärsyttää ajaa nykyajan "power dieseleillä" käyttöautona, joissa vahva veto alkaa 1700rm ja loppuu 2800rpm...joutuu kokoajan lappamaan vaihteita ja tosiaan tyhjäkäynnillä aivan hengetön (automaatin kanssa toimii kyllä). Eli tilanne on ihan sama jos veto alkaa jossain museomoottorissa 1000rpm mutta loppuu 2500rpm? Jos veto alkaa 1500 tai 1800 rpm ja loppuu vasta 5000rpm niin onhan siinä pelialuetta ihan eri tavalla, oli se sitten maastoauto tai käyttöauto?
Mutta kova-askisessa maasturissa se puhti pitää alkaa jo tyhjäkäynniltä eikä 1500 ja tähän toi iso ja painava tojotamylly on minusta paljon parempi ratkaisu kun mersun kone jonka saa jo henkilöautossakin stumppaamaan pelkästään kytkintä nostamalla.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
om606 Geehen? Mappe Tekniikka & Jutustelu 45 13.04.2023 18:47
Porttaali patikka evo II (Ens savut Om606:sta) swamber Maasturiprojektit 271 25.11.2014 09:45
Myyty MB G 2+3paku OM606 aut. Viideo O/M/V Ajoneuvot 1 01.03.2012 23:25
Myyty MB OM606 turbomoottori swamber O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.07.2011 21:50
Myydään / Vaihdetaan mb om606 superisatsi vetarosa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.12.2010 23:27


Sivu luotu: 18:21 (GMT +2).