Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
kumpaakohan siinä lootassa pitäis ennemmin huijata, sitä että se tcm luulee että 2 solenoidi on kytkettynä vai ennemminkin niitä nopeusantureita?
|
No jos 2 solenoidi on offissa, niin pykälä on ykkösessä, oli kierrokset mitä vain. Jos virrat menee TCU:sta vastuksen kautta maihin (verrattuna siihen ettei mene, kun solenoidin piuha on irti) niin ei pitäs tulla virheilmotuksia... Ehkä tää menee hifistelyksi, kun nettietsintä ei tuottanut valmista ratkaisua. Kai tämä olisi yleisessä tiedossa, jos onnistuisi.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
mä ajan ainaki vallan lyhyen puolen 2 pykälällä semmoset normireitit mitä menee ilman vedättämistä, sitte jos tulee jotain hidasta kikkailua niin se 1.
unpihankiajossa pääsee sillä 2 kaasu pohjassa  tai jos helpompaa hankea on niin 3 ja joku 3 tonnia kierroksia
|
Taidat vedättää, en kyllä ihan usko...

Milläs renkailla, mitkä perien ja jakiksen lyhyen puolen välitykset?
Mulla on nyt 33*12,5-15, 3,55 perät ja 2,72 jakis. Itseasiassa mullakin tais muuten tasamaalla mennä kakkosella nilkka suorana, mutta vasta ylämäkeen sitten hyytyi. Kakkonen taitaa mennä tosi nopeesti päälle, joten sitä ei ehkä edes kerkee huomata, jos on liukas alusta...
Ja sullahan on vanhempi se loota, jolloin pakkoykkönen toimii.