![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ai näitä vai harmittavan usein tulee jo ennestään jääkaapin ovesta löytyvä, muuten niitä olis ehkä kolmasosasn enemmän ku nyt ja tuossakin on muutamia tuplat.tänään kävin pikku lenkin, vinssaan jouduin taas mutta tulipa siinäkin vastuksia, kannon yli piti päästä, lähin puu kahden metrin päässä, siihen kiinni ja vetoja, rumpu pyöri mutta naru ei siinä mukana, pari kertaa tuli kelattua koko naru käteen ennekun löyty sopiva solmu sinne rummulle. aika huolestuttavan näköisiä on noi imusarjan/pakosarjan pultit, montakohan menee särki ku niitä rupee aukoon, täytyy viikonpäivät liottaa ainaki kärpänkusta enneku alottaa.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Äläkä huoli pulttien kanssa, aja kone kuumaks ja polta vaikka vähän kumia että on pannu kuumana, auto parkkiin, pelti auki, tumput kouraan ja töihin. Kyllä ne irti lähtee!
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Meinasin joutua ikkunakauppaan tässä päivänä eräänä, mutta vielä toistaiseksi kävi säkä Pitäs keriitä vähä tällekkin tekeen jotain muutakin ku ajaan mutta ku tulee haalittua kaikkee muuta puuhaa niin... pakosarja vielä vaihtamatta, boschin ruiskusuuttimet tilasin uudet mutta ne vielä saapumattakin, ajattelin ne vaihtaa siinä samalla kun tota pakosarjaa vaihtelen. Etulukon ilmaletkun siirsin tänään kiertelemään akseliputkea pitkin apparin puolelle ja sieltä lokaria pitkin ylös kun se ei tuntunut kestävän pakoputken lämpösäteilyä, 4 kertaa pullistanut kuplan joka lopuksi poksahtaa särki siihen kompuralta tulevaan muoviputkeen, viimmeksi laitoin putken suojaksi kummiletkunkin mutta eipä tuntunut riittävän, toki saattoi lämpökuormitus ollakkin aika hyvä kun tui ajettua umpihankiajoa ollessani yhdellä tutulla kuskina ilvesjälkijahdissa, suli meinaan apparin puolen "kummimattokin" lattiaan ku katti on siä alla ökymallin "mud terrain" kuvioiset kaukalomatot, maksoivatkin kohtuu paljo, no ei se ny ihan pilalle menny mut...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
kilpavarustelua, eihän sitä kassajonon ohi muuten kerkiä
ei vaan, mua on vaivannut jeepin koneessa se että se on hyvinkin puhditon alhaalta,( edelliseen kun vertaa ) toi kone on enemmän semmonen katukiihdyttelymotti, yli 3500 ku on kierroksia ja latoo pykäliä pesään niin on aika rivakka citymaasturiksi no siinä sitte miettinyt kaikkea mahdollista helppoa keinoa sen väännön tuomiseksi alaspäin, pakosarjahan mulla jo on uus, jo sen ehjänä oleminen pelkästään vaikuttanee tosi paljon, toki se on vielä vaihtamatta. suuttimet hankin uudet myös, aikani lueskeltua päädyin hommaamaan semmoset 4 reikäset bochin suuttimet yksreikästen orkkisten sijaan. niissä on sama virtaus kun orkkiksissa mutta hajottavat sopan tehokkaammin sumuksi, siitä lienee hyötyä pienemmillä virtausnopeuksilla. nokka-akseli tuli kans tilailtua, semmonen comp camsin dual pattern nenä missä on eri aukioloajat imu ja pako venoille, taisi olla alkuperäistä hieman lyhyemmät aukioloajat mutta enemmän nostoa, samassa paketissa tulee nostajat ja jakopää, myös venajouset täytyy vaihtaa. nenänvaihdossa täytyy kansi nypätä irti, ajattelin vähä kattella onko sille mitään tehtävissä, HO:n kansi kyllä itsessään jo virtaa ilmeisesti hyvin ja kanavien isonnuksesta voi olla jopa haittaa alaväännölle mutta muuten jos niitä siistis ja kohdistelis vaikka imusarjan reikiin, kiillottelis vähä, ostin jo ohuemman kansipahvin ja jos kannesta vähä silpasee pois niin saa puristukset hieman nousemaan mikä taasen hyödyttää hieman ton uuden nenäkepin kanssa. isommat venat olis kyllä rock mutta taida viittiä semmosta vaivaa... osat tulee vasta kuukauden päästä että on tässä ainakin aikaa vähä sulatella ja miettiä sekä kuunnella viisaampien ideoita. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
En tiedä onko tuosta hyötyä, mutta tuli viime kesänä hommattua 2000+ mallin imusarja. Ainakin jossain väitetään tehoja ja vääntöä tuovan lisää tehoa ja vääntöä http://go.jeep-xj.info/Inlet%20043.jpg
-asentelemaan en ole päässyt kun pitäs olla 96--> tehostajan pumppu ja kiinnikkeet. Lisäksi pitäs hommata uudet suuttimet ja painetta nostaa bensalinjassa.
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Se nyt mulle ei oikein aukea, että miksi suuttimet pitäisi vaihtaa ja varsinkaan bensapaineita nostaa? Kyllä kait orkkissuuttimilla (tai ne korvaavilla saman tuoton omaavilla Mustangin nelireikäisillä) ja paineilla saa riittävästi tuupattua pyttyyn menovettä vaikka sisäänhengitys onkin vähän parantunut? Kun minun ymmärtääkseni ei edes stroukkikoneissa tarvi välttämättä paineita nostaa, riittää tuottoisammat suuttimet.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
senverran että toi dynolapppu taisi olla zj:n koneesta missä oli portattu kansi ja isompi läppärunko, pelkän imusarjan vaihto taisi jp magazinen dynotesiten mukaan olla -5 hp vakiokoneeseen
![]() mut kyl mäki tommosen voisin laittaa sillä bensanpaineen nostolla tiemmä vaan saavutetaan paremi sumu, 96- uudemmissa on muutenkin 10 psi isompi paine jo tehtaalta joten jos käyttäis niitä suuttimia mitkä tossa imusarjassa tehtaalta on ollut tarvis se b-paine nostaa... niitä isompia suuttimia en mäkään oikein vakiomyllyyn... mulle tulee chrysler neonin suuttimet, 19 lb/hr @39 psi eli virtaa saman kun orkkiksetkin. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan Käyttöauto max.700€ | R4p1d0 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 12.05.2010 18:00 |
| Ostetaan käyttöauto | teamosmo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2009 21:01 |
| Myydään käyttöauto x 2 | osatauno | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 06.11.2008 17:02 |
| Ostetaan Käyttöauto max 1500€ | kuningaskulkuri | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 04.10.2008 09:46 |
| O: Käyttöauto | panzer | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 28.01.2008 21:16 |