![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Konepellin valaisua kannattaa tosiaan välttää,katolta löytyy kohta jossa katon etureuna varjostaa konepellin,mutta valaisee kuitenkin etumaaston.
Takavalot pakki/jatkuva-ohjauksella ja muillekin oma ohjaus, jos haluaa sähköä säästää ja valaisimeksi ledit. Karkeesti halogeenia puolet pienemmällä teholla valoa liki xenonin verran. Ja syttyy heti. Kuudella valolla pärjää. Isolla laturilla voi halogeenia laittaa riittävästi. Auton vierustan/alustan valaisuun kuunnellaan ehdotuksia.Otsalamppu? |
Luokat |
määrä, sijoitus, työvalo, työvalot |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työvalojen asennusvinkkejä? | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.08.2008 23:02 |
LJ:n peräöljyn määrä? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.04.2008 20:36 |
Työvalojen asennus katolle / sähköliitokset | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2007 19:06 |
Verstaan paineilmasäiliön sijoittaminen ulos? | Mutamies | Chit-Chat | 9 | 08.12.2006 19:34 |
Yhteyksien määrä | Lars | Servers | 0 | 24.04.2002 02:23 |