![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sen olen huomannut, että kauhean kauas ei tarvii nähdä. Tai saattaa olla, että oikeassa kisakäytössä näinkin on. Mutta perus-safaroinnissa asiat tapahtuu ihan auton lähellä. Itsellä auton katolla työvaloja sivulle 3/puoli, taakse lisänä pakkivalot katolla, eteen edelleen katolla lisäpitkät ja sumuvalot. Sivulle ja taakse näkee hyvin mutta eteen ei niin hyvin. Lisäpitkien keila on metsäkäytösaä aika onneton, samoin sumareilla. Pitää eteen vaihtaa työvalot laajalla keilalla. Pieni ongelma on ihan auton kylki, katolla oleva valo ei oikein sinne valaise.
Ja valot ihan sunsboyn peruskamaa, laaja keila.
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 19.02.2012 05:17 |
Luokat |
määrä, sijoitus, työvalo, työvalot |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työvalojen asennusvinkkejä? | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.08.2008 23:02 |
LJ:n peräöljyn määrä? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.04.2008 20:36 |
Työvalojen asennus katolle / sähköliitokset | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2007 19:06 |
Verstaan paineilmasäiliön sijoittaminen ulos? | Mutamies | Chit-Chat | 9 | 08.12.2006 19:34 |
Yhteyksien määrä | Lars | Servers | 0 | 24.04.2002 02:23 |