Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nippan
Kerpeleee!!!
Misteehän mahtollisesti vois kanittaa tuo kopan siirto, eli koria ois saatava pari senttiä (tarkkoja mittoja eijjoo otettu) taakse ja pari senttiä sivulle päin jotta sattuu entiselle kohilleen.
Noh tänään tuli turailtua sen kopan kanssa kaverin avustuksella, aina kun kangesta väänti taakse päin ni koppa liikku kivasti, no heti kun keventi otteen kangesta niin koppa oikeen pompsahti eteenpäin!! mikäs sviddu...
Tutkailtiin ja ongelmaksi huomattiin alustavasti tuo rattiakselin rättilaippa joka vetäsee kopan aina takasin väärälle sijoilleen...
Eli alustavasti ongelma ois selvillä, mutta nyt otetaan vastaan ehdotuksia mistä muualta se koppa vois mahdollisesti kanittaa vastaan rungolla siirtämistä??
Koppa siirtyi "pienen" tärskyn johdosta 4-5cm eteenpäin, korokepalikoiden johdosta...
|
joo elikkä irrota se ohjausakseli konehuoneesta,tarkista että kaikki letkut ja piuhat ym muu on irti kopasta, ei pitäisi olla muita periaatteessa kuin se ohjausakseli mikä kanittaa sitä koppaa eteenpäin jos koro palat on laitettu,ja sitte en muista että oliko se yksi tuki rauta hytin vai lavan alla mikä pitää ottaa pois kun laittaa korotuksen,ainaki 75mm jos laittaa nii sillon se pitää purkaa,oisko se ollu jotenki kardaanin ympärillä,heti siinä vaihelaatikon jälkeen.