![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kerpeleee!!! Misteehän mahtollisesti vois kanittaa tuo kopan siirto, eli koria ois saatava pari senttiä (tarkkoja mittoja eijjoo otettu) taakse ja pari senttiä sivulle päin jotta sattuu entiselle kohilleen. Noh tänään tuli turailtua sen kopan kanssa kaverin avustuksella, aina kun kangesta väänti taakse päin ni koppa liikku kivasti, no heti kun keventi otteen kangesta niin koppa oikeen pompsahti eteenpäin!! mikäs sviddu... Tutkailtiin ja ongelmaksi huomattiin alustavasti tuo rattiakselin rättilaippa joka vetäsee kopan aina takasin väärälle sijoilleen... Eli alustavasti ongelma ois selvillä, mutta nyt otetaan vastaan ehdotuksia mistä muualta se koppa vois mahdollisesti kanittaa vastaan rungolla siirtämistä?? Koppa siirtyi "pienen" tärskyn johdosta 4-5cm eteenpäin, korokepalikoiden johdosta...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tarkotat varmaan tuota turvavöiden klipsien ankkurirautaa, sehän pitää olla paikallaa notta menee katastuksesta läpi!! tai sitte siule on sattuna puolsokkee katsurmies .johhohhoo... ei sielä muuta ollu ku repäs rattiakselin rättilaipan kohilta irti, vähäsen kymppikilon moskaa ja rautakankea kopan stragedisiin kohtiin ni johan alako löytyä "suunnilleen" kopan paikka, kaikki kopan pohjassa olevat kohdat, mihin ne puslat tulee korilevyjen kanssa, olivat painuneet vinoon tärskyn johdosta, raaka peli ja väännettiin vaan kyläsepän kanssa pultit momenttiin, kyllä se ehtii paikkansa ko kallioherkon uuni
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ja sitten kun kuuluu PAM! niin voit ajaa pajalle ja tehdä uudet kiinnityspisteet hytin takapäähän ![]() tuloo meinaa lujaa läpi toisistaan...ja se rattiakseli kannattaa irrottaa sieltä konehuoneen päästä,ja jos laittaa 75mm korotuksen niin se akseli riittää,tulee noin puoli väliin sitä pooritusta. kai se joku semmonen rauta oli,oli tiellä ni silpasin helvettiin sen...ei ois muuten voinu nostaa koppaa...ku se perkele oli jotenki kardaanin vaio minkähän ympärillä se oli siellä alla kanittamassa...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kyllä siellä menee u-muotoinen tanko korin pohjaan kiinni. Omasta olen ottanut sen pois kun klonksu siihen alempaan kiinnityspisteeseen, jossa ilmeisesti kuuluis olla pusla. No mullahan sitä ei ollu. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joo siellä on joku semmonen ihmeellinen u-rauta... tulin itte siihen tulokseen että se on turha ja vain haitoilla.. btw, en oo kerinny kattomaan mutta saako mistään esim motonetistä ohjaustehostimen hihnan kiristäjää? teki laakeri oharit ja piti tehä remonttia tuolla pakkasessa parkkipaikalla...löi sen rullan jumiin...
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kuka kumma lie rummuuttana... mitteehä se kingi tuumovaa ko tuuppaa lämpimästä tallista reippaaseen pakkaseen pellolle, voi jäätyä niille sijoilleen
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ja mihinkäs se vielä sieltä läpitte tulee ko muuten tervettä peltivä?? ![]() Nooh ajeltava alakuusa muutennii varovasti, miten pitkän ajan päästä sie tarkistit kaikki u-pultit ja mutterit sen korosatsin asennuksen jäläkeen??
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kierrokset 1500rpm vaihe vapaalla, löysäsin kytkimen ylös niin auto sammu. Ei jaksanu pyörittää vaihelaatikkoa Uus yritys ja enemmän kaasua nii alkoihan ne öljyt liikkumaan
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
ei siinä ollu ku taka riiput ja iskarit,eteen tuli korottavat ylä-tukivarret ja iskarit, ja sitte calminin vääntösauvat.. ei tarvi koskee taka-akseliin ku se o valmiiksi pakkojen alla... ja tietty se +75mm korin korotus, nitä en oo kertaakaan tiukannu paitsi hytistä takimmaiset ku korkkas ne jalakset ja se koroputki tuli läpi sieltä..ne o semmoset hölmöt kuppi systeemit,ruostuu pohjalta läpi.. viikon päästä pitäs alottaa isompaa remppaa + muuta, -flatbedin teko -perän kirraus (huom! vinkkejä otetaan vastaan jos joku on sen tehny nissaniin) -lavakaaren mulkkaus -uuden poikkipalkin asennus rungon väliin (vanha pois) -aurauskulmien säätö -uudet johdotukset takavaloille -vinssi pedin teko ja keulasta kaikki turha pois, nautarauta ekana romulavalle. puolikuntonen lava + valot jää yli, lähtee halvalla jos joku tarvii,,muuten menee romu lavalle,,ja se on huono.....
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 03.02.2012 20:17 |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Meillä kun on pakkasta ja pirun kylmää... en tietenkää laita datsunia lämpöihin , kun sanomalla "aakkosbaarissa" että lähti se käymään ilman lämpöjä jaa rispektit...
Niin ajattelin ihan vaan kysellä kun datsuni... sorry pojat oulun jos teillä on nissan ,niin minulla on datsun vm.1992. ![]() Onhan ne ihan eri autot , datsun vs, nissan... niin asiaan... hieman ravistaa takavedolla. lähtiessä ykkösellä jolla yleensä lähdetään , ja vaihdetaan sitten kakkoselle jne.... Ravistusta ei tule muilla vaihteilla , ei edes kolmosella tai nelosella , onhan tässä vitonenkin ,mutta harvemmin käytän sitä kun se vaatii jo nopeuden +120km/h , ai niin kulkeeko ne edes niin lujaa? kertokaas nyt ( asiantuntijat) mikä on rikki , ihan vaan mennyt nyt pakkasilla.. lähtee käymään muuten +25 ilman roikkaa... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
| Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
| Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
| M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
| M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |