![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Vaikka meidän 603sessa ei oo turpoo vielä niin porasimme tollaiseen kohtaan varauksen valmiiksi... Kun olivat ystävällisesti jättäneet valuun valmiin paikan. Edit: turha kommentti tää muttaku nuo pojat jauho pyörryksiin.... onhan tuolla se orggispaikkakin kuvissa ylempänä kun oikein tillistelee... Mutta hassu paikka paluulle jos öljynpinnan alapuolella, saattaa toimia huonosti tuurillaan.
Viimeksi muokannut Patu925 : 30.01.2012 23:37 Perustelu: silmän käteenotto... |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Senverran vielä tuosta meidän uutukaisesta öljypohjasta jota esittelin eilen illalla.
Kyseinen moottori oli muiltakin osin täynnä tee se itse ratkaisuja jotka eivät varmaan olisi kestänyt esittelyä millään foorumilla. Ihmekkös tuo että oli kilahtanut. Joten tuota öljypohjaan tehdyn paluun paikkaa on ehkä turha sen enempiä ihmetellä. Se varmaan täydensi kokonaisuutta. Olisi tietenkin ollu hieno nähdä laitos ennen kuin se purettiin purkaamossa. Mutta tuskimpa purkaaja siitä mitään kuvia otti. Hän on jo niin monet viritykset nähnyt ja auton purkamiset tehnyt etteivät ne jaksa enää säväyttää. Tällä purkaajalla (Raappana) olisi mersumiehille kerrottavana joka päivälle tarina, sen verran kauan on mersujen kanssa pelannut ja itsekin uskomattomia laitoksia toteuttanut. ![]() Eli Sumpellekin tiedoksi, lähetä kaveripyyntö niin voit alkaa tenttaamaan toden teolla. Nimen ja profiilin löydät parhaiten meidän sivun kautta. ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä se taitaa olla.... Tuolta ylemmistä kuvista näkee koneen kupeessa olevan öljytulon jonka mutka näyttää alaspäin...?
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Siinä vaiheessa kun moottorin oma alkuperäinen turbo irroitettiin, tuo mutka käännettiin alaspain ihan vaan sen vuoksi kun koko ajan rälläköidään ja paskaa lentää ilmassa. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Häivyin pelipaikalta sen verran varhaisessa vaiheessa että tässä ei tule kerrotuksi kaikkia päivän aikaansaannoksia.
Bump stopparin iskualustan kiinnitystä. Elikkä tällä tavalla ainakin vielä. Arvattavaksi jää miten moni ratkaisu menee uusiksi ensimmäisten koeajojen jälkeen. ![]() Elikkä sama vielä vähän loitonpaa kuvattuna. Täytyy muistaa että auto on nyt pohja-asennossa. Vahvikelaput hitsattiin jatkokohtien päälle. Jatkot oli tehtävä kun palkkitavara loppui kesken. Sen sijaan että sitä olisi käyty hakemassa pitkä pötkö lisää käytettiin omasta varastosta löytyvää palkkia tuohon keulaosastoon. Jotenkin näin tulee sijoittumaan audin turbo. Tuo yläviistoon sojottava raudanpala ei liity tähän projektiin. Se on vain merkki siitä että joskus on ollut muitakin suunnitelmia jotka eivät toteutuneetkaan. Turbon sijoittelusta voidaan olla montaa mieltä mutta kun tässä on itserakenteluaste näinkin korkea ja insinööriä ei palkattu tekemään tarkkoja suunnitelmia... jotkut kohdat toteutetaan sillä tavalla mikä on mahdollista eikä niin mitenkä ne on opetettu oppikirjoissa tekemään. Mainitsin tuolla eilen illalla jotain niinkin hienoa kuin että tässä audin turboratkaisussa on ihan oma paikkansa paluulle. ![]() ![]() Välilauhdutin sijoittuu jotenkin näin. Tästä tulee väkisinkin kierrätysprojekti. Sillä niin usein joutuu toteamaan että nämä ovat jostain aikaisemmasta autostamme tai että nämä on hankittu johonkin toiseen projektiin jota ei koskaan toteutettu. Näistä lauhduttimista näkee sokeampikin että ne ovat palvelleet pitkän uran jossain. Nyt ne aseteltiin kuvan ottoa varten paikoilleen mutta kiinnitykset ovat vielä osaksi kesken. Bump stapparitkin ovat kierrätystä eräästä projektistamme. Oikea taantuma-ajan projekti. ![]() Taka panhard tanko. Kuvaa ottaessani huomasin pirullisia ilmeitä mestareiden naamoilla. Ilmeisesti tässä on seuraava keskustelunaihe: miksi noin, tai ei kai noin. ![]() Varmaan moni jo odottaa surkuhupaisana ensimmäisiä koeajoja. Mitä lentää ja mistä. Tästähän saisi hyvän vedonlyönti kohteen. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No tässä se miks?
Jos joustot on kerta tuossa tekovaiheessa pohjassa, niin miks panhardista piti tehä pehmeä? Eli miks mutkalle jo etukäteen ku suoraki ois mahtunu? |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Hmmm..Pikkusen saattaa tulla vääntöä sivulle ton panhardin kanssa jos nyt on pohjassa ja akseli keskellä auton runkoon nähden...Tuosta kun nousee niin voi pikkusen pannari viedä akselia sivuun , tosin mä mistään mitään tiedä enkä ole ees rakentanu kun noita pikkusia rc-vehkeitä
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
![]() |
Luokat |
officrossi, porttaaliakselit, putkirunko |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Toyota land cruiser rj "crossiauto" | artsi777 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 31.10.2011 20:43 |
Myyty Aussie locker HJ, BJ eli tojon isoon perään | lepoantti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.12.2008 09:47 |
V: Chevy > isoon autotraileriin | KooPee | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 17.04.2006 22:17 |
Järeä puskuri isoon autoon | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 14.04.2006 18:33 | |
Isoon Sormuksen Isäntä | mikk0 | URL | 3 | 18.11.2004 20:56 |