![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Juu no mulla meni noi 33" alle heittämällä eikä raapi kiinni mihinkään. Saakos mistään tuohon etuakselille kitkalukkoa?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitten noista vanteista: leimalle ei kasva raideväli liikaa, kun laittaa ET -32 10" vanteet. 15" vannekehä ottaa kiinni vain apparinpuolella ylempään ohjausvarteen, johon vetotanko kiinnittyy. Korjaantuu laittamalla joko 5mm speicerin, muokkaamalla ylempää ohjausvartta (lämpöä + taivutusta) tai vaihtamalla siihen hieman erimallisen ohjausvarren. Viimeksi muokannut Viipo : 21.01.2012 21:01 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Lainaan vanhaa topiccia..
Osaisiko joku neuvoa miten kuvassa sormella osoittamani vivun tulisi toimia? Yhdessä kuvassa se oli kiinnitetty ryyppytankoon, kuuluko näin olla? Omassa Rjssä ei siis tuo taaempi läppä liiku ollenkaan, mikä lienee syy korkeaan bensankulutukseen (20-30l/100km)...
__________________
Paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Reilun vuoden päivät oon ajellu omalla RJ:llä, niin toi 20 l/100km tuntuis kyllä olevan ihan normaali kulutus 33" pyörillä ajellessa. Liekkö sitten enemmän ominaisuus kuin vika.
![]()
__________________
Toyota RJ70 -89 Toyota HDJ80 -92 - Eastcoast Offroad ry - |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Siis se toinen läppä toimii ilmeisesti alipaineella, jos toimii, ei kuulu olla kytkettynä ryyppyyn. Mikäli se on mekaanisesti jumitettu pitäisi vastata paremmin kaasuun, aavistuksen paremmin vetoja mutta kuluttaa enempi soppaa. Tuohon korkeaan bensan kulutukseen vaikuttaa se totaalinen alaväännön puute. Turbo kylkeen ja kulutus tippuu vähintään neljänneksen.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
22R koneen manuaalissa oli tosiaan kuva Usa/Canada kaasarista, jossa tuo kyseinen vipu oli kytkettynä ryyppyyn, mutta vastaavaa kuvaa ei ole Eurooppa kaasarista. Läppää ei ole jumitettu milläänlailla, muttei se kyllä aukeakaan missään vaiheessa..?
Niinhän tuo tehonpuute vaikuttaa kulutukseen, outoa sinänsä kun samassa kylässä on toinen Rj joka vie 11-15l/100km, kuitenkin 235:silla sekin...
__________________
Paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa! |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Onks siinä pakko pitää se alipaine hässäkkä kaasari yleensäkkään? Eikös ne ameriikan mantereella ole laitellu muita kaasareita noiden alipaineletkupesien tilalle??
Nooh mää odottelen, että ehdin hakee "uuden" moottorin oman RJ:n keulalle ja pääsee sitä kokeileen.....siinä kun pitäs olla hiukka erilainen nokka-akseli, kuin vakiona ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan toyotan rj70 alusta | axu87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.12.2011 18:07 |
RJ70 | Mopo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.04.2011 06:09 |
Ostetaan rj70 -89 | kimi2003 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.05.2010 19:31 |
RJ70:stä kysymyksiä | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2008 21:17 |
O: Rj70 | Ykä | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2004 10:37 |