![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ainaki jos vertaan omaa RJ:tä ja kaverin lukotonta Jeep Cherokeeta (molemmissa 33" maastofillarit ja alustan panssaroinnit), niin kyl RJ kaipaa mones kohtaa lukkoja jo, verrattuna mist Jeeppi kuitenki meni ilman. Nyt ei tosin olla käyty ajaas sen jälkeen, ku madalsin hiukan alustaa ja muutin toiset takaiskarit.....Oli meinaan aivan turhan korkee tuo mun RJ. Lukot maksaa, mut kyllä ne sit monessa kohtaa pirusti auttaakin, eli ARB:t molempiin päihin.Mut ehkä se hyvä vinssi olis se ihan eka hankinta, varsinkin jos meinaa yksin ajella ja testailla. Niin ja tietty just toi alustan suojaaminen!!! Lukkoja kun hankit, niin hommaa samalla ehdottomasti tiuhemmat perävälitykset!! En tiedä millainen kytkimen polttaja tuollanen RJ olis ajaa vakio välityksillä ja 33 fillareilla, ku tuppaa nytkin stumppaileen kivikossa ja kannokossa, vaikka mun autoon on jo edeltäjä vaihtanu 5,29:1 välitykset. Akselithan kestää mun mielestä ihan hyvin....tosin omaani laitoin suoraan longfieldin cromo murrokset. Murroksia ja napalukkoja saanu aikojen saatossa rikki. Tukivarren puslia tuntuu takapäässä menevän. Jakolaatikkohan on vahva, jos vaan laakerit on kunnossa=ei ujella maantiellä. Raidetangot on alkupereiseltään mun mielestä heikot ja taipuu/katkee turhan helpolla maastossa möyriessä. RJ kone tosin on mun mielestä todella hengetön kapistus......tosin edellinen J-70 cruiseri piti sisällään 4,3L Chevy V6 koneen, joka mun mielestä oli melko sopiva Tuollainen tassun nostelija oli ennen jousituksen muokkaamista matalemmaks.....ihan hyvä, että autossa on kaaret sisällä kaiken varalle :
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
![]() Lainaus:
Minusta se 22r kone ol yllättävän sitkee alakiekoilla, bensakoneeks. Ei se kyllä muuten mikään vauhtihirmu oo mutta eipä sitä kiire ollukkaan ku ruiserilla ajeli
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Ei tuo Jaren Rj ole kaatunut kuin kerran.
Sen jälkeen auton omistaja rakensi sinne kaaret.
__________________
KYM#5 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]() ![]() Lähellä piti tilanteita varmaan ollu tuon lisäks melko paljon
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Nyt on nuo uudet renkaat/vanteet alla ja etenemis kykyä tuli paljon, etupuskurin väkästelin ja kunhan saan siihen vielä valoille suojan niin mitenkäs tuo alusta puoli? Jos sitä innostuu ostamaan esim omen sarjan niin piisaako tuo2"?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
No miten on? 4" korottaa jo varmaan turhan paljon ja menee kulmat pieleen, ettei ole niin suurta hyötyä vaivaan nähdenkään? Sitten joku tietävä voisi kertoa sopiiko etu ja takaperät ristiin?
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Korotuksista en osaa sanoa muuta ku että 2" (pitäs) riittää jo niille laillisille 33" renkuloille, ilman korotuksia ja ja lokarin muokkauksia mahtu mulla 32":set.
Eessä on hi-pinion murikka, takana ee joten ee mee ristiin. Molemmat on 8" mutta takanen on vahvempi ja kitkalukolla. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan toyotan rj70 alusta | axu87 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.12.2011 18:07 |
| RJ70 | Mopo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.04.2011 06:09 |
| Ostetaan rj70 -89 | kimi2003 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.05.2010 19:31 |
| RJ70:stä kysymyksiä | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.05.2008 21:17 |
| O: Rj70 | Ykä | O/M/V Muut | 0 | 27.02.2004 10:37 |