Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 27.12.2011, 16:27
BeePee BeePee ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.08.11
Sijainti: Lahti
Viestit: 96
Perusasetus

Ittellä v8 ja 249 jakolaatikko. Eli löytyy ainoastaan hidas- ja nopea neliveto sekä vapaa esim. hinausta varten. Nopea puoli toteutettu viscolla, eli teoriassahan takavedolla mennään kunnes takapyörät pyörii sen 1-2% nopeammin, jolloin etuveto tarraa mukaan. Hitaalle puolen viscoa ei ole sotkettu ja neliveto on kiinteä, eli aina voima jakautuu 50/50 - eteen/taakse.

Itsellä ei ole vielä tullut vastaan tilannetta jossa olisin tarvinnut jotain muita vetotapoja, tai edes miettiny että olishan se kiva. Kertokaas mullekin miks tuo "monivalintalaatikko" on niin paljo parempi? Ja lähetään nyt siitä olettamuksesta että tuo visco toimii ja että renkaanpolttoiästä on päästy yli.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Ostettu Bensa maasturi Jesmender O/M/V Ajoneuvot 11 02.10.2011 11:20
Ostetaan Bensa maasturi Topi1982 O/M/V Ajoneuvot 5 13.01.2011 10:39
O. Halpa bensa maasturi vepele O/M/V Ajoneuvot 0 03.02.2006 08:18
Ostetaan bensa maasturi H: max 3000 e O/M/V Muut 2 23.09.2005 07:26


Sivu luotu: 23:49 (GMT +2).