![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
eli yoke on siitä booristaan väljä pinjonille jos rautalangasta väännettynä oikein ymmärrän, ja pinioni on silti kireessä ja mutteri kiinni... periaatteessa jos pinjonin laakerit hieman kuluu ja siten esijännitys häviää ja yoke löystyy niin aikaa myöden kiihdytellessä se yoke edes takaisin repiessään kyllä kuluu booreistaan, mut silloin pitäis kyllä olle sen pinjonin välee vähän muuhunkin suuntaa, jos ei sit oo aikanaan kiristetty mutta kuluminen on jo tapahtunut, toki tämä on siis pahin vaihtoehto, mutta siitä pääsee yoken, stefan ja krympiholkin uusimalla, on vaan ainut mitä mulle tulee nyt juuri mieleen.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeep xj pinionin stefan vaihto ? | sako | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.06.2010 19:46 |
Lj:n takaperän pinionin laakerit? | -Stedt- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2010 21:31 |
Ostettu HJ-60 pinionin laippa | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 15.01.2010 10:24 |
HJ60-HJ61 pinionin laipat ja kardaaniasiaa | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.01.2010 20:06 |
HJ murikan/pinionin krymppiholkin uudelleenkäyttö? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.10.2004 10:04 |