Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 07.11.2011, 21:54
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.345
Perusasetus

eli yoke on siitä booristaan väljä pinjonille jos rautalangasta väännettynä oikein ymmärrän, ja pinioni on silti kireessä ja mutteri kiinni... periaatteessa jos pinjonin laakerit hieman kuluu ja siten esijännitys häviää ja yoke löystyy niin aikaa myöden kiihdytellessä se yoke edes takaisin repiessään kyllä kuluu booreistaan, mut silloin pitäis kyllä olle sen pinjonin välee vähän muuhunkin suuntaa, jos ei sit oo aikanaan kiristetty mutta kuluminen on jo tapahtunut, toki tämä on siis pahin vaihtoehto, mutta siitä pääsee yoken, stefan ja krympiholkin uusimalla, on vaan ainut mitä mulle tulee nyt juuri mieleen.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep xj pinionin stefan vaihto ? sako Tekniikka & Jutustelu 8 20.06.2010 19:46
Lj:n takaperän pinionin laakerit? -Stedt- Tekniikka & Jutustelu 0 26.02.2010 21:31
Ostettu HJ-60 pinionin laippa Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 15.01.2010 10:24
HJ60-HJ61 pinionin laipat ja kardaaniasiaa Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 4 14.01.2010 20:06
HJ murikan/pinionin krymppiholkin uudelleenkäyttö? mikjus Tekniikka & Jutustelu 6 13.10.2004 10:04


Sivu luotu: 04:15 (GMT +2).