Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso
Mä vaihoin aikanaan takaperään stefan ja merkkasin mutterin asennon ja vedin uudestaan kiinni samaan kohtaan + pikkasen yli, samalla krymppiholkilla. Ei ollu tarpeeks isoo momenttiavainta ja tolleen ne tekee monella pajallakin. Uuden krymppiholkin kanssa vedettävä oikeeseen momenttiin.
Periin hypoidi peräöljyä, normi vaihteistoöljy ei käy. Jos on kitkalukko niin pitää olla sille vielä sopiva lisäaine tai valmiiksi lisäaineistettu öljy. Litramääriä en enää muista, mutta pari litraa per akseli ainakin varaisin jos tollasta lähtis tekee, ehkä viis litraa yhteensä niin ei lopu kesken.
|
k5 blazeris tuskin on semmosta lukko mikä lisäaineen tarvii jos ei jälkikäteen oo laitettu mutta synteettiset hypoidiöljyt on aika rock kun toi talvikin on tulossa.