Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blazer
olis tarkotuksena vaihtaa blazerin etuperäsrä stefa ja tiiviste. onkos siinä pinioniakselin mutterilla joku momentti mihin se pitää pistää vai onkos siinä jokin muu juttu  ? semmosen krymppiholkinkin jo hankkisin. paljonkohan noihin periin menee öljyä yhteensä jos pistäis molenpiin uudet ja mitä öljyä noihin ootte laittanu? jotain perus vaihteistoöljyä???
|
Mä vaihoin aikanaan takaperään stefan ja merkkasin mutterin asennon ja vedin uudestaan kiinni samaan kohtaan + pikkasen yli, samalla krymppiholkilla. Ei ollu tarpeeks isoo momenttiavainta ja tolleen ne tekee monella pajallakin. Uuden krymppiholkin kanssa vedettävä oikeeseen momenttiin.
Periin hypoidi peräöljyä, normi vaihteistoöljy ei käy. Jos on kitkalukko niin pitää olla sille vielä sopiva lisäaine tai valmiiksi lisäaineistettu öljy. Litramääriä en enää muista, mutta pari litraa per akseli ainakin varaisin jos tollasta lähtis tekee, ehkä viis litraa yhteensä niin ei lopu kesken.