Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 07.11.2011, 08:54
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikki Näytä viesti

Helpointa on kun rakennat suoraan kardaanijarrun, niin ei tule epäselvää katsastuksissa!
Trial-sääntö sallii "mekaanisesti erillisen" eli oma hydrauliikkalinjalla toimivan käsijarrun, mutta suunnistus vaatii "seisontajarrun" joka onkin melkoisen laaja käsite...

Ja tieliikenteseen ei hydraulista sallita!

Joten MINUN vastaukseni kysymykseen olisi EI HYDRAULISTA KÄSIJARRUA TIELIIKENNEKATSASTETTAVAAN AJONEUVOON!

Kilpuriin KYLLA SAA!

Siis kyllähän siellä tieliikenteessä hydraulinen saa olla lisäksi, mutta mekaaninen on pakollinen, jotta kelpaa leimalle.

Nimimerkillä: mulla on tuollainen auto ja leimattuna ja katsastusmiehellekkin homma näytetty
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off Road suunnistus säännöistä ? xJ-4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 13.09.2009 17:44
runko-ohjattu auto. trial/suunnistus Jani E Tekniikka & Jutustelu 12 05.08.2009 11:37
Suunnistus säännöistä-09 KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 59 17.06.2008 16:33
suunnistus säännöistä (ohjaus) KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 45 21.01.2008 13:20
Kellään tietoo trial säännöistä ? RST Tekniikka & Jutustelu 16 04.12.2005 21:58


Sivu luotu: 09:16 (GMT +2).