Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 07.11.2011, 08:57
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Periaatteessa toimii ja voisi ollakin, mutta käytännössä paras paikka jakiksen ja akselin välissä, koska jos jakis lipsahtaa vapaalle niin ei se kartaanijarru paljoa pidä jos se on ennen jakista
Jos lipsahtaa takakardaani ulos liuku kappaleesta tai menee poikki, niin ei se silloinkaan toimi.....jos jos jos ja jos

Meitin moggitekniikkaisessa trial autossa ollu ja on edelleen levy laatikoiden välissä kahdella satulalla. Toinen satula vaijerilla käsijarrun takia ja toinen satula toimii yhdessä pyörien rumpujarrujen lisäks ja auttaa tuohon normaali jarrutustehoon huomattavasti!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off Road suunnistus säännöistä ? xJ-4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 13.09.2009 17:44
runko-ohjattu auto. trial/suunnistus Jani E Tekniikka & Jutustelu 12 05.08.2009 11:37
Suunnistus säännöistä-09 KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 59 17.06.2008 16:33
suunnistus säännöistä (ohjaus) KössiKenguru Tekniikka & Jutustelu 45 21.01.2008 13:20
Kellään tietoo trial säännöistä ? RST Tekniikka & Jutustelu 16 04.12.2005 21:58


Sivu luotu: 10:27 (GMT +2).