![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() onko kenelläkään tietoa että mistä mahtais saada liekkirenkaat suuttimille? kone on sd 25 ja vm 87 suihkut tuli vaihdettua niin oli edellisellä kerralla joku jättäny pois ne liekkirenkaat mitkä tulee suihkun ja kannen väliin... ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kertakäyttötavaraa ovat vissiin, ja on ne hyvä olla siellä välissä vaikka siinä on varmistuksena vielä toinenkin prikka joka ilmeisesti myös kannattaa vaihtaa suuttimien irroituksen yhteydessä. Kuparitahnaa laitoin ite vielä väliin. |
#3
|
|||
|
|||
![]() W-liitin laturiin
juuh mua nyt meni vähä yö unet tuon w-liitin vai oliks se w-pannan tekemisen johdosta...
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Laturistahan lähtee ennen diodeja kolme käämityksen johtoa. Yhteen noista käämeistä lähtevistä johdoista sinun tulisi tehdä liitin rpm-mittaria varten (mikäli mittarisi toimii tuolla signaalilla). Joissain latureissa tuo liitin on valmiina, toisissa tuo signaali on tuotu mittaristolle valmiiksi (saattaa siis löytyä mittariston takaa jos rpm-mittari lisävaruste). Kaikki mutuilua, täytyy itsekkin perehtyä jossakin vaiheessa Nissanin saloihin tarkemmin. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
tietäskö kukaan noitten td25 koneisen vaihteiston laakereitten kokoja ulkoa?
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Missä on -87 mallisessa runkonumero?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Apparin etupyöräkotelosta löytyy runkoaisan päältä ja etuakselin etupuolelta tarkemmin sanoen.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Venttiili välissä
Mikä on Kingin -93 td venttiili välys
|
#9
|
|||
|
|||
![]() Välykset...
Venttiilivälys - imu mm 0,35 kuuma
Venttiilivälys - pako mm 0,35 kuuma ... Löytyy kyllä hakuakin käyttäen täältä ihan. |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Sattuisiko kuka tietämään kingcapin laatikon välityksiä ? Tai sitten mikä suhde on hitaalla puolella ? Kyseessä siis Sd25 koneen perästä otettu laatikko.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kellään tietoa TD27 koneen venttiili välyksistä?
|
#13
|
|||
|
|||
![]()
oisko ollu 0,25 ja 0,30. pako isompi.
|
#14
|
|||
|
|||
![]()
Mikä rauta lenkki tuolla king capin auton alla on suurinpiirtein penkkien välissä jossa pitäs vissiin olla joku kumi pusla tms.? joku tuki vai mikä..? Auto olikohan vm.87
|
#15
|
|||
|
|||
![]()
Elikkäs tuollainen
|
#16
|
||||
|
||||
![]() miten kannattaa snorkkeli laittaa
__________________________________________________ _________________
Jos ei nissanilla ei millään |
#17
|
|||
|
|||
![]() Nissan Pick up 2,4i vm-92 tyhjäkäynti hävis
Mikähän vikana kun ensin kylmänä rallattaa ihan ok mutta hetken kun kone lämpiää häviää tyhjäkäynti. Muuten ottaa kierroksia ja pysyy käynnissä kun painaa kaasua mutt heti kun nostaa jalan pois pedaalilta niin sammuu? Sytyksen osat kaikki uusittu eli kaasari puolen juttuja pitänee olla mutta mistä lähtee vikaa etsimään?? Sähköinen ryyppy poistettu käytöstä edellisen omistajan toimesta eikä ko vikaa ollut kuinvasta nyt pakkasten tultua. Sitten vielä mistä kandee alkaa etsimään toista kaasaria tai jopa uutta sellaista muualta kun romiksilta
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
Tyhjäkäyntipiirissä/ryypyssä tuon vian on pakko olla. Tuskin sentään uutta kaasaria vaatii. Jos oireilee vain pakkasilla, voi periaatteessa olla myös jäätämisongelma, eli kosteus tiivistyy jääksi johonkin väärään kohtaan kaasarissa. Se häviää kun moottorin sammuttaa lämpimänä ja odottaa muutaman minuutin. Jos sen jälkeen toimii taas vähän aikaa ok, voi olla jäätäkin.
|
#19
|
|||
|
|||
![]()
Ok pitänee testata tuota kikkaa, ja tankkiin jos nakkais masinolia...Sillä tässä uutta kaasaria mietin kun olemassa olevaan on viritelty esim ryyppy poistettu käytöstä yms
|
#20
|
|||
|
|||
![]()
No niin eilen taas koitin kinkkua ihmetellä ja kylmänä tuntus käyvän tyhjäkäyntiä tälleen 0 kelissä mutta sitten kun lämpenee niin sammuu kuin saunalyhty. Lisäksi eilen alko jo muutenkin meno tökkiäihan ajosta. Millä varaosa nimellä ne kaksi mokkulaa kulkee mitkä kaasariin menee molemmin puolin ja niissä johdot, onko jotain tyhjäkäyntisolenoideja vaiko -kö?? Varaosa putkassa kattovat ihan ihmeessään kun moisia kyselin :-D Luulen että niissä vika mutta mistä uusia hankkimaan siinäpä vasta kysymys....
|
#21
|
|||
|
|||
![]()
Moro kaikille! Olis semmoin kysymys et minkälaisia diesel suodattimia käytätte autoissanne? Mul on tohon kingkäppii edellinen omistaja laittanu sellasen cav tyyppisen missä on lasikuppi ja pumppu siinä jalassa, mutta se on suhteellisen ärsyttävä aparaatti kasata patruunan vaihdon jälkeen. Onko kellään mitään muita parempia ratkasuja siihen?
Edit: tilasin ikh:lta groz merkkisen suodatinjalan ni saa koko patruunan vaihettuu ilman lasikupin ja tiivisteittetten kans pelailuu. Joutas palamaa helvetis tuo cavin keksijä Viimeksi muokannut Janne B : 15.02.2021 16:25 |
#22
|
||||
|
||||
![]()
pistähän kuvia tuosta 2.8 projektista mä haluisin ainaki nähä
![]() ![]() mä oon pitkään haaveillu sellasesta överi kingcap projektista jotenki toi kantti look on nii hieno ![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Katsastuksesta en tiedä meneekö enää tieliikenteeseen kovin helpolla jäykällä etuakselilla, ja ajettavuus maantiellä kärsii ilmeisestikkin risukeulaan verrattuna. Harrasteautoon olisi itsellä suunnitteilla sovitella jäykkää etuakselia tässä ajan myötä. Yksi projekti jäykällä etuakselilla löytys ainakin (harmi vaan että on jäänyt kesken): http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=68623 Semmonen käynyt mielessä, että onko risukeula etupäästä kukaan täällä tehnyt kiinteää? Jossain päin nettiä näin kyseisenlaisia sovituksia, eli vetarit ovat aina samassa kulmassa etumurikan kanssa ja tämä paketti on sitten jousitettu. Joku firma noita teki kaupallisenakin. Tuossa vaikutti olevan se hyvä puoli että murikka ei raahaa niin helposti maata kuin normassa suorassa jäykässä akselissa kun se voidaan sijoittaa ylemmäs jyrkentämällä vetarien kulmia. Viimeksi muokannut tonikki : 28.11.2011 15:40 |
#24
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() tollasesta jäykistetystä risukeulastaki ois hyvä saada kuva ei välttämättä niin huono idea mettävehkees mutta tuskin sitä ainakaan leimalle voi viedä ![]() entä onko jossain saatavilla valmiita vahvempia risukeula komponentteja perii ja vetareita tukivarsii? saako tuon jousityypin muuttaa vaikka coiloveriks ilman mitään erikois lupia ? |
#25
|
||||
|
||||
![]()
http://store.4wheelingplus.com
https://ruggedrocksoffroad.com noista paikoista olen itte tilaillu kingcappiin osia.. ylättävän nopea toimitus ja osat on ollu mitä pitikin... aika pitkälti löytyy kaikkea .... tutustumisen arvoiset sivut..
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |