![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Onko kukaan noiden huonoksi menneiden lukkoperien kanssa puuhastellut? Eli "kiristänyt" levyjä tai muulla keinolla saanut kitkalukon pelaamaan jälleen? Jos joku on moisia projekteja tehnyt ja kuvia löytyy niin olisi tosi jees. Ei ole itsellä mallikappaletta perästä irrallaan mistä tutkia asiaa, niin joutuisi auto seisomaan hetkeksi.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tässä koitetaan nyt hakea lähinnä sitä aikaa miten kauan se kestää, tehon lisäyksen lisäksi.
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Itseasiassa ei multa joka kerta losahtanu kantta vaan yleensä tiippari.. Kun siis paine ylitti 1.4 tjsp....
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
voi kai nuo linkit olla tuossakin...osaa niitä mihinkään erotella..
![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
onko kenelläkään tietoa että mistä mahtais saada liekkirenkaat suuttimille?
kone on sd 25 ja vm 87 suihkut tuli vaihdettua niin oli edellisellä kerralla joku jättäny pois ne liekkirenkaat mitkä tulee suihkun ja kannen väliin... ![]()
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kertakäyttötavaraa ovat vissiin, ja on ne hyvä olla siellä välissä vaikka siinä on varmistuksena vielä toinenkin prikka joka ilmeisesti myös kannattaa vaihtaa suuttimien irroituksen yhteydessä. Kuparitahnaa laitoin ite vielä väliin. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Linkkaa Lerssinen tuo sinun viritystarina joltain foorumilta tänne. Joskus sen lueskelin ja ihan mukavaa luettavaa oli.
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Miten ootte muuten öljypohjaa suojanneet pohjaa panssaroidessa? Itse ajattelin lattaraudasta hitsata sen ympärille lisää tavaraa. Myöskin pelti "kuppia" mietin, mutta menee ehkä liian monimutkaiseksi.
Tulee just sen verran pohjan puolelta ulos tuo öljypohja että ei saa suoralla levyllä sitä piiloon. |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Kertokaapa tietämättömälle mistä tunnistaa onko -89 king capissä kitkalukkoa perässä vai onko ollut vakiona kaikissa.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
en viitti tän takia uutta topiikkia tehä niin kysy täällä.
Millä te ootte ruukannu pestä auton pohjan ja rungon puhtaaksi, ois kiva enne pakkasia saaha ettei kovin pääse mätäneen kun kesällä saanut kunnon massauksen. Ei meinaa painepesurilla kaikki irrota, jotain liuotinta? Ja mikä ois moottorin pesuun se paras liuotin kun meinaa oola yltä päältä kurassa ![]() t: -88 kingcap= rokkimonsteri |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Täytyipä oikein rekisteröityä, kun joku avasi näin hienon topikin.
![]() Sattuisi olemaan hieman kysyttävääkin, enkä aihetta sivuaviin viesteihin ole ainakaan mielestäni törmännyt. Oma king cabbi alkoi osoittaa pienoisia käyntihäiriön merkkejä, ensin sinistä savua kylmäkäynnistyksen yhteydessä, sitten reippaasti samaa tavaraa korkeammilla kierroksilla ja voimattomuutta. Asiaa kuutioituani omassa päässä ja vaivattua kavereita, lähdettiin liikkeelle suutinten testauksella --> ok. Dieselkorjaamon kaveri kuitenkin oli sata varma, että pumpun ajoitus on mennyt pieleen. Pumppu ei ole ollut irti tai siihen ei muutenkaan ole kajottu. On kuulemma yleistä tuos mallis ja kaveri sanoi laittaneensa näitä useampiakin. Onko kellään ollut vastaavaa murhetta? Ja löytyiskö keltään tai mistä voisi löytää diisselipataan manuaalin? Esim tämmöistä: Nissan TD Diesel Engine Manual TD23 TD25 TD27 TD27T... Kyseessä siis TD25 turbolla. Tai vastaavasti jos joku osaa kertoa suoraviivaiset ohjeet homman hoitamiseen, niin ok. Diisselpajan kaveri vain pelotteli, että tarvii jonkin erikoistyökalun, että saa pumpun rattaineen(tai rattaalta) irti...? Ja pahoittelut, jos tästä löytyy jo topikki jostain. Olen kiitollinen sille ystävälliselle sielulle, joka postaa linkin. |
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tulee yllättävän paljon hiekaa yms. yms. ku työntää rungossa olevista rei'istä sinne vesiletkun ja antaa veden huilata. Alapuolella olevia vesireikiä joutuu kyllä rassaamaan auki et moskat pääsee valumaan ulos. Ja antaa veden huilata niin kauan et tulee kirkasta vettä...Tuli nimittäin keväällä taas yks runko pestyä puhtaaksi vuosikymmenten moskasta... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |